Svorio prarasti valios jėgą, Jėgos ar kardio treniruotės: kas svarbiau? - DELFI FIT


Dabar Svorio prarasti valios jėgą gyvena virš 2 milijardų žmonių — nutukusių ar su viršsvoriu. Nuo nutukimo kenčia kas dešimtas vaikas. Anksčiau buvo laikoma, kad nutukimas turi ryšį su šalies išsivystymu. Pavyzdžiui, nutukimu serga kas trečias svorio prarasti valios jėgą. Taip pat paskutiniu metu paaiškėjo, kad besivystančiose šalyse nutukimas paplitęs nė kiek ne mažiau, ir kad tarp neturtingųjų sluoksnio atstovų daug svorio prarasti valios jėgą, turinčių viršsvorį. Nutukimo problema yra medicinos atsikratyti celiulito, numetus svorio taikiklyje todėl, kad viršsvorį turintys žmonės turi daug nutukimą lydinčių susirgimų.

Žmonės su viršsvoriu dažniausiai turi ir padidintą kraujospūdį bei cholesterolį, jie dažniau serga diabetu, infarktu, insultu, vėžiu. Kodėl taip nutinka, mes išsiaiškinome ankstesniuose skyriuose — nutukimas liudija apie padidėjusį insulino išskyrimą, ir tai įtakoja daugybės ligų atsiradimą. Didžiausia problema yra tai, kad nė viena egzistuojanti dieta nėra veiksminga — bet kuri duoda tik didžiulių pastangų dėka numestus keletą ar keliolika kilogramų.

Dauguma žmonių neįstengia ilgai dietų laikytis, ir vos tik jie nustoja tai daryti, tai numestas svoris sugrįžta, ir neretai dar didesnis nei buvo iki dietos pradžios.

Tas pat vyksta ir sportuojant: svoris sumažėja tik keletu kilogramų. Kas vyksta? Ir iš tiesų taip yra. Tada kodėl dietos ir sportas nepadeda? Todėl, kad visos dietos yra vienodos: arba ribojamos kalorijos, arba viena kuri iš maisto medžiagų, pvz. Tačiau bet kuris prievartinis maisto apribojimas yra neefektyvus, nes žmonės negali ilgai save riboti. Vienintelis dalykas, kuris yra bendras visoms dietoms, tai dažnas valgymas būtent šios rekomendacijos yra laikomasi su malonumu. Tokia ir yra visų dietų klaida.

Kai žmogus valgo, gliukozės lygis pakyla. Veikiamas insulino, kuris išsiskiria valgant, organizmas ima deginti tą gliukozę, o taip pat dalį atideda į atsargas riebalų formoje.

riebalus deginantys granolos batonėliai

Gliukozės atsargų, sukauptų po valgio, paprastai užtenka tik trumpam laikui — keletui valandų, svorio prarasti valios jėgą jei šalta, ar fizinio krūvio metu — dar trumpiau. O jei energijos gamybai naudojami riebalai, vidutinis žmogus be maisto gali išbūti parų be maisto, nesukeldamas didelės žalos organizmui.

Palyginkim lieknėjimo procesą su degančia žvake. Kai žvakė sudega, vaškas, iš kurio ji buvo padaryta, daugiau neegzistuoja. Taip ir mes, jei norim numesti svorio, turim priversti riebalus degti, kad jie išnyktų, išsisklaidytų visatoje šilumos pavidalu.

Bet riebalų deginimas negalimas, kol insulino lygis aukštas, todėl kad insulinas — tai augimo ir kaupimo taip pat ir riebalų hormonas. Tik kai po valgio praeina kažkoks laiko tarpas ir insulino lygis krenta, organizmas gali persijungti deginti riebalus.

Piešinyje pavaizduotos insulino bangos, kurios eina viena po kitos, nepalikdamos didesnių laiko tarpų, per kurias organizmas svorio prarasti valios jėgą deginti riebalus. Tik kai žmogus maitinasi retai, jo organizmas po gliukozės sunaudojimo, gali persijungti deginti riebalus. Jei pereisime prie dviejų kartų per parą mitybos, pavyzdžiui, vidurdienį ir 8 val. Labai gerai, ypač tas šešiolikos valandų tarpas.

Prarasti svorio su motyvacija: patarimai kiekvieną dieną

Atėmus po dvi valandas maisto įsisavinimui ir gliukozės sunaudojimui, gausim 14 ir 6 val. Tai yra, riebalus deginti ir lieknėti galima 20 valandų per parą! Štai kaip atrodys, pavyzdžiui, dviejų kartų per parą mityba: viso labo dvi insulino bangos ir tarp jų pakankamas laiko tarpas, kad įsijungtų riebalų deginimo mechanizmas.

Kaip rasti valios?

Ir taip, su valgymu mes išsiaiškinome — valgyti reikia retai ir neužkandžiauti. Dabar aptarkime fizinius pratimus. Labai svarbu žinoti, kad raumenys puikiai dirba naudodami ne tik iš gliukozės gaunamą energiją, bet ir naudodami energiją, kuri gaunama deginant riebalus.

svorio prarasti valios jėgą

O kuo intensyviau bei ilgiau raumenys dirba, svorio prarasti valios jėgą daugiau riebalų bus sudeginta. Kokie pratimai bus efektyvesni — jėgos pratimai su pasipriešinimo įveikimu ar aerobiniai ištvermės pratimai?

Žinoma, jėgos pratimai. Visų pirma, jie labiau intensyvūs, nei aerobiniai, nors atlikti juos žymiai lengviau. Antra, jie skatina hormono IGF-1stabdančio insulino išskyrimą, gamybą.

2 savaičių svorio stovykla jill jenkins svorio netekimas

Trečia, jėgos pratimai didina raumenų masę. O kuo raumenų masė didesnė, tuo daugiau energijos ir riebalų jie sudegina. Ir atlikti juos lengviau ir maloniau, nei prakaituoti ir kankinti save ilga areobika ar ilgu vaikščiojimu. Insulino sumažinimo metodas, grįstas retu valgymu ir jėgos pratimais, gali padėti jums normalizuoti svorį. Šis metodas neturi nieko bendra su dietomis. Atvirkščiai, tai svorio prarasti valios jėgą ir pilnavertė mityba, duodanti organizmui visas reikalingas medžiagas.

Kodėl taip sunku laikytis dietos Laikytis dietos sunku. Tarp valgymų nuolat kankina alkio jausmas, o kai valgote- sąžinės priekaištai, todėl kad jums rodosi, jog suvalgote per daug ir kad reikia sustoti.

Motyvatoriaus pasirinkimas

Ir, galų gale, pavykus numesti keletą kilogramų, jūs su palengvėjimu metat dietą. Bet problema yra tai, kad daugelis gali kurį laiką laikytis dietos kurį tai laiką, tačiau tik labai nedaugelis sugeba išlaikyti pasiektą svorį.

Kodėl tai vyksta? Todėl, kad kiekviena dieta, tai nesibaigianti kova su apetitu. Ir apetitas šioje kovoje visad laimi. Ar kada pagalvojote apie tai, kas yra apetitas? Daugelis galvoja, kad apetitas yra alkis. Bet tai toli nuo tiesos, apetitas ir alkis nėra vienas ir tas pat. Alkis- blogas jausmas. Apetitas, priešingai, tai pasitenkinimas, kurį patiriame valgydami, svorio prarasti valios jėgą tas jausmas atsiranda visada, kai mes valgome.

Šie žodžių junginiai išreiškia skirtumą tarp šių dviejų reiškinių. Apetito jausmas priverčia mus valgyti netgi tada, kai mes nealkani. Apetito centras yra smegenyse, ir ląstelės, iš kurių jis sudarytas, aktyvios visą tą laiką, kol žmogus valgo.

Jos valdo ir koordinuoja sklandų virškinimo organų darbą.

Kas yra valios jėga?

Neįmanoma atjungti apetito valios jėga ir nustoti valgyti iki svorio prarasti valios jėgą, todėl, kad kol žmogus valgo, apetito centras būna aktyvuotas. Šį mechanizmą galima išjungti tik priešingo jausmo — sotumo pagalba. Sotumas Sotumo jausmas atsiranda, kai valgymo metu išsiskiriančio insulino banga aktyvizuoja taip pat smegenyse esantį sotumo centrą. Jei išsiskiria pakankamas insulino kiekis, įsijungia sotumo centras ir žmogus nustoja valgyti.

Tai yra insulinas — sotumo hormonas. Jei valgymo metu būtų suleidžiama insulino injekcija, sotumo jausmas atsirastų greičiau ir žmogus suvalgytų mažiau. Problemos esmė yra ta, kad sotumo centras, kaip ir bet kuris kitas mūsų kūno organas, yra sudarytas iš ląstelių, ir, jei ląstelės praranda jautrumą insulinui, dėl RI RI — Rezistencija Insulinuisotumo centras įsijungia pavėluotai svorio prarasti valios jėgą silpniau slopina apetitą.

Kadangi RI auga su amžiumi, o taip pat su nutukimu, tai tampa aišku kodėl sendami valgome daugiau. Mes paprasčiausiai negalime sustoti, nes sotumo centras negali išjungti apetito. Tas pat nutinka ir nutukusiems žmonėms — jie nutuko dėl didelio insulino išskyrimo, kuris sukėlė RI, kuris blokavo sotumo centrą.

svorio prarasti valios jėgą kaip sulieknėti savo balno krepšius

Tas pat nutinka ir apkūniems žmonėms — jie papilnėja dėl svorio prarasti valios jėgą didelio insulino išskyrimo, nes svorio prarasti valios jėgą RI blokuoja sotumo centrą. Todėl apkūnus žmogus ir valgo daug — jis paprasčiausiai negali sustoti. Kitais svorio prarasti valios jėgą, žmogus storėja ne todėl, kad jis daug valgo, jis valgo daug, nes storas. Aš negaliu sustoti. Kai žmogus pradeda valgyti, insuliną išskiria visos kasos beta ląstelės ir jo lygis kraujyje pakyla aukšta banga, todėl sotumo centras įsijungia ir nuslopina apetitą.

Būtų pats laikas sustoti. Bet žmogus iš inercijos valgo toliau, po pirmo patiekalo — antras, dar laukia desertas. Apetitas ateina bevalgant, ir net jei žmogus sotus, nes apetitas — tai tiesiog valgymo malonumas. Beta ląstelės reaguoja ir į tolesnį maistą, tačiau praėjo per mažai laiko, jose insulino susikaupė vos-vos, ir, kai beta ląstelės jį išmeta į kraują, insulino banga būna maža, jos nepakanka sotumo centrui aktyvuoti ir apetitas neslopinamas.

Todėl žmogus dabar valgys tol, kol užpildys visą skrandį iki tiek, kad daugiau maisto netilps fiziškai.

svorio prarasti valios jėgą

Blogiausiai yra tai, kad insulinas į kraują pateko ne viena banga, o keletu. Pirmoji banga didelė, o paskui keletas mažesnių. Tokiu principu pagrįsta sumo imtynininkų, kurių tikslas sukaupti kuo didesnį svorį, mityba. Nors jie ir valgo tik du kartus per parą, bet jų vaišės labai ilgos ir labai kaloringos — raciono pagrindą sudaro ryžiai ir riebi sriuba. Taip pat kartu su valgiu jie geria svorio prarasti valios jėgą, o alkoholis, kaip žinome, pagerina apetitą ir pats irgi yra kalorijų šaltinis.

Kaip matome iš grafiko, tokiu atveju bendras išskirto insulino kiekis padidėja. Todėl aš rekomenduoju neužtęsti valgymo, valgius valgyti vieną po kito, nedarant pertraukų. O jeigu pas jus yra RI, tai pradžioje teks prisiversti baigti valgymą. Geriausias būdas kovoti su persivalgymu — planuoti valgymą dar iki tol, kol pradėjote valgyti. Išsirinkti tuos valgius ar produktus, kuriuos ketinate suvalgyti, sudėti prieš save, o kitus pašalinti nuo stalo.

Suvalgius pasirinktą maistą — pasitraukti nuo stalo. Netgi jei jūs turite RI, vis vien pirmoji insulino banga bus pakankamai aukšta ir svorio prarasti valios jėgą pajusite pasisotinimą. Kuo ilgiau vadovausitės šia mano rekomendacija, tuo lengviau bus laikytis jų toliau, todėl kad insulino išskyrimo mažinimo metodas greit pagerins ląstelių jautrumą insulinui, sotumo centro veikla normalizuosis ir su kiekviena diena bus vis lengviau baigti valgymą laiku.

Kiekis, kurį svorio prarasti valios jėgą pora obuolių, lygus kiekiui, kurį užima riekės duonos ar didelė lėkštė ryžių, tačiau pagal kalorijų skaičių duona ar ryžiai keletą kartų viršija kaip prarasti užsispyrusius riebalus aplink klubus. Be to, tyrimai rodo, kad valgant vaisius ir daržoves, turtingus ląsteliena, sumažėja insulino bangų aukštis.

Tad tai papildomas pliusas tiems, kas naudoja insulino mažinimo metodą. Kodėl buvęs svoris greit grįžta, kai nustojame laikytis dietos Numesti kilogramai sugrįžta beveik iškart, vos nustojama laikytis dietos. Tačiau problema ta, kad dieta nesumažina insulino išskyrimo, nes visos dietos rekomenduoja dažną valgymą arba nekreipia į tai dėmesio arba nelaiko užkandžiavimo valgymu.

Sergantis svorio kritimas Paciento mitybos instrukcijų vertinimo priemonės Populiarus yra žuvų meniu, leidžiantis jums prarasti iki kg per savaitę. Yra tam tikrų taisyklių, kurios skatina saugų svorio praradimą. Labiausiai jums reikia įtraukti į dietą neriebios žuvies veislės: molo, merlūzų, plekšnių, menkių.

Todėl, vos tik žmogus nustoja riboti gaunamų kalorijų skaičių, svorio linija vėl išsilygina ir vėl tampa lygiagrečia insulino linijai, kuri per tą laiką, kol buvo laikomasi dietos, net pakilo aukščiau. Tai reiškia, kad kūno svoris, sekdamas insulino liniją, ne tik grįš, bet ir viršys buvusį. Ir tik mano svorio prarasti valios jėgą insulino mažinimo metodo pagalba galima gauti pastovų rezultatą.

Pasižiūrime dar kartą į grafiką. Iš jo matyti, kad mažinti reikia tik insulino išskyrimą ir visai nesijaudinti dėl kūno svorio mažinimo. Kūno svoris sumažėja pats, vos tik sumažėja išskiriamo insulino kiekis: Apie riebalų naudą Storuliai trumpiau gyvena, bet valgo daugiau.

Stanisław Jerzy Lec Bet tai ne faktas! Autorius Paskyrę daug dėmesio kovai su riebalais, nepamirštame paminėti ir gerųjų jų savybių. Insulinas padidina riebalinio audinio apimtį, kuri mums reikalinga energijos atsargoms kaupti, vidaus organų apsaugai ir dėl grožio. Būtent poodinis riebalų sluoksnis suteikia mielumą vaikų veideliams ir grožį moterims.

8 patarimai, kaip lengvai numesti svorio | Gyvenimo Meno Fondas Lietuva

Poodinis riebalų sluoksnis tarnauja kaip šiluminė izoliacija, o pilvo ertmės riebalai vidaus organus saugo nuo traumų ir sukrėtimų. Jei nebūtų riebalinio sluoksnio ant sėdmenų ir kojų, būtų skausminga ir nepatogu sėdėti ar stovėti.

Bet tai dar ne visa riebalų nauda. Pasirodo, riebalai mums reikalingi ir sveikatos palaikymui. Tai buvo netikėta.

  • Svorio netekimas 65 svarai
  • Bus kavos padaryti jums numesti svorio
  • Kaip laikytis dietos, kurią reikia valgyti. Paprastos sėkmingo svorio metimo taisyklės
  • Prarasti svorio su motyvacija: patarimai kiekvieną dieną - Nuovargis April
  • Viršsvoris ir nutukimas | atvara.lt

Šį reiškinį pavadino nutukimo paradoksu. Prasidėjo paradokso tyrinėjimai. Ir šimtų ligoninių, kur per daugelį metų buvo gydomi šimtai tūkstančių pacientų, statistiniai duomenys parodė, kad nutukusių pacientųgydytų dėl širdies-kraujagyslių ligų buvo žymiai mažiau nei lieknų ar liesų.

Mokslinio paaiškinimo svorio prarasti valios jėgą paradoksui nerado. O nutukimo paradokso esmė yra tai, kad apkūniųjų kūnams yra kur dėti insulino perteklių — nes kiekviena riebalų ląstelė turi labai daug, apie insulino receptorių, kurie ir suriša atliekamą insuliną.

Kaip automobilinė saugos pagalvė sušvelnina smūgio bangą susidūrimo metu, taip riebalinė saugos pagalvė gesina insulino bangas ligoniams su padidintu insulino išskyrimu. Todėl insulino perteklius šiems pacientams reiškiasi vėliau. Tačiau tai tik laiko klausimas.

Kai riebalų sandėliukai persipildo, riebalų ląstelės riebalų nuostolių papildymo vadovas praranda jautrumą insulinui, vystosi RI Rezistencija Insulinui ir ląstelės nustoja surišinėti insulino likučius.

Ir tada insulino perteklius smūgiuoja visoms ląstelėms, sukeldamas hipertoniją, diabetą, padidėjusį cholesterolį, aterosklerozę, įvairių organų kraujagyslių nepakankamumą ir vėžinius auglius. Yra ir priešingos situacijos pavyzdžių, kai riebalinio audinio kiekis organizme yra mažesnis, nei norma.

Category: DEFAULT

Genetiškai liesiems žmonėms riebalinio audinio trūkumas reiškia, kad kiekvienas, tegu ir nedidelis insulino perteklius be amortizacijos smūgiuoja audinius, pasireikšdamas padidintu ląstelių augimu. Kaip riebalinio audinio trūkumo pavyzdį parodysime įvairius lipodistrofijos sindromus. Tai grupė nesuprantamų genetinių ligų. Šie sindromai pasireiškia pacientų veido rankų ir kojų riebalų išnykimu. Tokie žmonės atrodo šiek tiek šiurpinančiai — dėl riebalų trūkumo paaštrėjusiais veido bruožais.

Tai va, šitiems žmonėms visada išsivysto diabetas. Lipodistrofijos — tik pavyzdys, kaip organizme reiškiasi riebalinio audinio trūkumas.

  • Parengė asmeninis treneris Egidijus Račinskas, kilo.
  • Laikykitės mitybos, fiziškai įkelkite save, bet norint pasiekti geriausią figūrą, kažko trūksta?
  • Paprastai tai yra skirta jums prarasti ar išlaikyti norimą svorį.
  • Jėgos ar kardio treniruotės: kas svarbiau? - DELFI FIT
  • Kaip aš niekada neprarandu svorio

Žymiai dažniau sutinkami tiesiog liesi žmonės, kurie nepapilnėja, nesvarbu, kiek valgo.