Svorio metimas su rmr,


Svorio metimas apskaičiuojant kalorijų per dieną 1 kalorijų per dieną dieta yra minimalus kalorijų skaičius, paprastai rekomenduojamas sveikiems suaugusiems žmonėms palaikyti normalią medžiagų apykaitos funkciją.

  • Kūno rengyba Norite numesti svorio?
  • Planuojama data svorio metimui
  • Pagrindiniai svorio metimo principai
  • Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų - LRT
  • Svorio netekimas juul

Priklausomai nuo jūsų amžiaus, lyties, ūgio, svorio ir aktyvumo lygio, 1 kalorijų dieta per dieną gali nesuteikti pakankamai energijos, kad palaikytumėte aktyvų visą dieną. Prieš pradėdami dietą, nepamirškite pasitarti su gydytoju.

svorio metimas su rmr saugus svorio metimas per savaitę kg

Svorio netekimas Svorio metimas atsiranda dėl to, kad suvalgote mažiau svorio metimas su rmr nei išleidžiate. Tai pasiekiama padidinant kalorijas, kurias išleidžiate mankštos metu, arba ribojant kalorijų kiekį per dietą.

Dienos kalorijų poreikis priklauso nuo daugelio veiksnių, įskaitant amžių, svorį, ūgį, lytį ir aktyvumą. Paprastai moterims reikia nuo iki kalorijų per dieną, o vyrams - nuo iki kalorijų per dieną.

Kaip numesti svorio?

Energijos kiekis kilograme g kūno svorio Svarstyklėse g yra kalorijų. Jei norite numesti svarą g svorio, turite sukurti kalorijų deficitą.

ar metas visada verčia numesti svorio

Teoriškai per parą kalorijų deficitas turėtų per savaitę numesti svarą g svarą. Kiekvieną dieną galite sukurti kalorijų deficitą, suvalgydami kalorijų mažiau nei jums reikia.

Populiarios Temos

Kiek kalorijų jums reikia? Kiekvienas žmogus turi skirtingus kalorijų poreikius. Geriausias būdas įvertinti jūsų kūno kalorijų poreikį yra numatymo lygtis, tokia kaip Mifflino ir St Joerio lygtis.

RMR Anti-Flicker Plate

Mifflin-St Joer lygtis apskaičiuoja jūsų poilsio medžiagų apykaitą, RMR arba energijos kiekį, kurio jūsų kūnui reikia ramybės metu. Jūsų RMR padauginamas iš aktyvumo koeficiento.

Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų

Norėdami apskaičiuoti dabartinius dienos kalorijų poreikius, naudokite šią lygtį. Bet pirmiausia turėsite konvertuoti savo ūgį ir svorį nuo colių ir svarų iki centimetrų ir kilogramų.

kalendorius numesti svorio

Norėdami konvertuoti svorį svarais į kilogramus, padalinkite savo svorį svorio metimas su rmr 2,2. Norėdami paversti savo ūgį coliais į centimetrus, padauginkite ūgį iš 2, Sėslūs asmenys arba tie, kurie gauna tik fizinę veiklą, susijusią su kasdieniu gyvenimu, turėtų naudoti 1.

svorio metimas su rmr

Vidutiniškai aktyvūs asmenys, kurie, be kasdienio gyvenimo, atlieka fizinį krūvį, lygų pėsčiomis nuo 1,5 iki 3 mylių deginti nesočius riebalus km per dieną greičiu nuo 3 iki 4 mylių per valandą. Padauginę IMR svorio metimas su rmr aktyvumo koeficiento, pasieksite apskaičiuotą vienos dienos kalorijų poreikį.

Prenumeruokite naujienlaiškį

Svorio metimas apskaičiuojant kalorijų per dieną Įvertinę dienos kalorijų suvartojimą pagal Mifflin-St Joer lygtį, galite apskaičiuoti savo svorio metimą suvartodami kalorijų per dieną. Norėdami tai padaryti, pirmiausia atimkite 1 savo dienos kalorijų poreikio, kad nustatytumėte dienos kalorijų deficitą.

kaip prarasti 5 kūno riebalų moteris

Padauginkite dienos deficitą iš septynių septynias dienas per savaitę. Paimkite šį skaičių ir padalykite ištai yra kalorijų svarui g. Tai pavyzdys, kaip naudoti asmenį, kuriam reikia kalorijų per dieną.

numesti svorio papildas

Per vieną savaitę šio pavyzdžio žmogus turėtų teoriškai numesti du svarus gkai laikysitės kalorijų per dieną. Video Tutorial:. Kaip Tai?