Svorio metimas su periodu


svorio metimas su periodu riebalų nuostolių lunges

Svorio metimas rudenį: taisyklės, kurios padės sulieknėti Shutterstock Rudens pradžia — svorio metimas su periodu geriausias metų laikas laikytis dietos: šiuo periodu netrūksta šviežių vaisių ir daržovių, dėl kurių dietos bus ne tik efektyvios ir nekaloringos, bet ir naudingos sveikatai. Suprantama, kad kils pagunda pasislėpti po antklode, šveisti saldžias bandeles ir lepintis karštu šokoladu, tačiau kas liks iš figūros, kurios taip siekėte praėjusius mėnesius?

svorio metimas su periodu pereiti į riebalų deginimo režimą

Štai keli patarimai ir taisyklės, kad mesti svorį būtų paprasčiau. Kurkite nekaloringus patiekalus — tai puikus būdas įdomiai praleisti rudens vakarą.

x9 svorio metimas valgyti riebalų nuostolių riebalus

Nuo rugsėjo iki spalio netrūksta sezoninių vaisių ir daržovių — pavyzdžiui, arbūzų, melionų, obuolių, moliūgų, morkų, kopūstų Naudingiausios šiuo periodu yra daržovės — jos turi nedaug kalorijų, mažai riebalų ir angliavandenių.

Net jei bendras kalorijų kiekis per dieną sieks vos kcal, jūs be sąžinės graužimo galėsite valgyti tiek, kiek lenda kitu metu jūs vargu ar suvartotumėte mažiau kaip kcal per dieną.

svorio metimas su periodu

Ląsteliena padės išvengti alkio, tuo pačiu apsaugodama jus nuo blogos nuotaikos ir depresijos. Miegokite valanda ilgiau.

Sekite mus:

Tai padės pagerinti savijautą — juk mažėjant saulėtų dienų ir šviesos mes labiau linkstame maistu kompensuoti savo nuovargį ir apatiją. Vaisius valgykite su saiku.

numesti svorio skeletas

Taip, jie skanūs ir naudingi, tačiau turi daug lengvai įsisavinamų angliavandenių, paleisiančių jūsų pastangas sulieknėti vėjais. Tas pats pasakytina ir apie bulves jos turi daug krakmolo, todėl metant svorį jų vartoti nerekomenduotina. Neatsisakykite angliavandenių visiškai. Į savo racioną įtraukite bent vieną porciją grūdinių produktų sorų, grikių, rudųjų ryžių ar kt.

Laimei, galima pasinaudoti naudingais patarimais, skirtais tiems, kurie pageidauja keisti mąstyseną siekdami atsikratyti nepageidaujamų kilogramų ir norimą svorį išsaugoti ilgalaikėje perspektyvoje užuot eikvodami energiją greitiems ir trumpalaikiams pokyčiams. Naujas žvilgsnis į turimas žinias apie lieknėjimą Svorio metimo proceso kaip energijos balanso nustatymo formos vertinimas — esminis principas, norint džiaugtis idealiai atrodančiu kūnu. Teigiama, kad energijos balansas — tai mokslinis būdas suvartojamoms ir išeikvojamoms kalorijoms apibūdinti. Žmogaus organizmui reikalingas tam tikras kalorijų kiekis tam, kad būtų išsaugotas esamas kūno svoris.

Tinka beveik visi, tačiau manais ir valytais ryžiais geriau nepiktnaudžiaukite. Nemaža dalis sporto klubų rudenį rengia abonementų akcijas, tad tuo metu galima juos įsigyti su didele nuolaida net proc.

Svorio metimas rudenį: taisyklės, kurios padės sulieknėti

Jei užsirašysite į vakarines treniruotes, tai padės išvengti vakarinio persivalgymo ir nereikalingų kilogramų. Gaminkite garuose arba ant grotelių.

Žuvis, vištienos krūtinėlė, kalakutiena, daržovės — visi šie produktai turi būti įtraukti į svorio metimas su periodu meniu. Numesti svorio taivanas, mėsoje yra vitamino B12, gerinančio medžiagų apykaitą.

Psichologiniai triukai, kurie padės sulieknėti

Kad išvengtumėte saldžių ir kaloringų užkandžių, valgykite priešpiečius ir pavakarius: jiems puikiausiai tiks, pavyzdžiui, svorio metimas su periodu pieno produktai. Rudenį leidžiamų produktų sąrašas: Gamtos gėrybės: cukinijos, patisonai, aguročiai, baklažanai, kopūstai bet kokie — baltagūžiai, žiediniai ir t. Bet kokie prieskoniai džiovintos žolelės, jų mišiniai ; Šiek tiek augalinio aliejaus geriau — linų sėmenų, saulėgrąžų arba alyvuogių.

svorio metimas su periodu gali karšta blyksniai priversti mesti svorį

Galite pasidaryti jų mišinį, santykiu 3, arba vartoti juos atskirai. Ir nepamirškite: linų sėmenų aliejus kepimui netinka! Gėrimai be cukraus : vanduo, kava, arbata, kakava.

Svorio mažinimo taisyklės

Skysčių reikia suvartoti bent po 1,5 l per dieną, bet geriau — 2 l ir daugiau. Draudžiami ir nerekomenduotini produktai: saldūs vaisiai ir uogos, bulvės visi paprastųjų angliavandenių šaltiniai Ko ir riebalų degintojas cwiczenia suvartoti per dieną?

Jeigu jums nurodyti kiekiai atrodo per dideli, galite suvartoti mažiau.

Specialistai sutaria, kad tai nėra lengva. Tačiau yra keletas būdų, kurie gali padėti pasiekti geidžiamą rezultatą. Tolygiai sudeginti riebalus Žydrūno Savicko sporto klubo asmeninis treneris Saulius Gabalis pataria — norint pagrąžinti veido formą, pirmiausia reikia subalansuoti mitybą ir reguliariai atlikti viso kūno pratimus tam, kad galėtumėte tolygiai sudeginti riebalus visame kūne.

Svarbiausia, kad neįtrauktumėte į savo meniu sąraše nepaminėtų produktų, ir kad dienos kalorijų norma dietos metu neviršytų kcal. Ką gaminti? Galite ruošti bet kokius pirmuosius patiekalus, salotas, garnyrus, trintas košes, daržovių gėrimus ir t.

Nuorodos kopijavimas

Aliejumi galite užpilti salotas ir kitus jau paruoštus patiekalus, tačiau nerekomenduojama jo naudoti kepimui. Dietinio meniu pavyzdys vienai dienai pasirinkite jums labiausiai patinkantį variantą Pusryčiams: Vieno kiaušinio omletas su grybais, pomidorais ir špinatais; Grikių košė su moliūgu, grybais, paprika; Neriebios varškės apkepas; Užkepėlė su moliūgais ir obuoliais; Pieniška sorų košė.

Bet kokių daržovių sriuba, garuose virta arba ant grotelių kepta vištienos krūtinėlė; Daržovių salotos ir virta jautiena; Grikiai su daržovėmis.