Svorio metimas skubus. Norintiems sulieknėti nesportuojant


Iš tikrųjų XXI amžiuje gyvenimo esmė yra fizinio aktyvumo nebuvimas — ir tai be jokios abejonės yra viena pagrindinių priežasčių, dėl kurių daugeliui žmonių taip sunku numesti kilogramų perteklių ir jų vėl nepriaugti.

svorio metimas skubus

Tačiau suvokiant, kad šiuolaikinio gyvenimo esmė yra fizinis tingumas, visada galima atrasti būdų, kuriais galima būtų deginti kalorijas atliekant įprastus, kasdienius veiksmus. Tyrimų rezultatai rodo, kad galime sudeginti kalorijų per valandą daugiau, jei į kasdienę veiklą įtrauktume fiziškai neaktyvią termogenezę.

Gerkite šį natūralų gėrimą kasdien: svoris kris savaime

Taigi, kas yra toji fiziškai neaktyvi termogenezė? Paprastai šnekant, tai — siekis judėti daugiau — daugiau juoktis, kalbantis telefonu atsistoti ir vaikštinėti pirmyn-atgal, gestikuliuoti rankomis kalbant ir panašiai.

gali karšta blyksniai priversti mesti svorį kaip priversti jūsų kūną deginti riebalus

Taigi, pasiūlysime keletą būdų, kurie padės jums sudeginti daugiau kalorijų per dieną neskiriant laiko sportavimui. Kvėpuokite giliai: svorio metimas skubus žmonių nepakankamai rimtai įvertina kvėpavimo galią, nors senovės Indijos jogos žinovai visada tai žinojo ir netgi sukūrė kontroliuojamo kvėpavimo sistemą, vadinamą Svorio metimas skubus.

kaip numesti riebalus per 40- ies xtend dėl riebalų nuostolių

Paprastai daugelis žmonių kvėpuoja paviršutiniškai, o deguonies trūkumą kompensuoja žiovaudami ar dūsaudami. Pranayama metodus galite taikyti visur ir visada — ar sėdėtumėte prie stalo biure, ar žiūrėtumėte televizorių namie.

Jei tu esi tas žmogus, kuris nori numesti svorį nekenkdamas savo sveikatai, skaityk toliau. Ši informacija pakeis tavo požiūrį į svorio metimą. Šis gėrimas padės tau numesti papildomą svorį. Šis gėrimas padės tau lengviau atsikratyti papildomo, nereikalingo svorio, jei žinosi, kad sveika dietayra ne griežta dietatodėl nealink savęs valgydama tik salotas, o tiesiog sumažink cukraus ir riebalų kiekį savo racione.

Galite šiek tiek apšilti įkvėpiant ir iškvėpiant giliau ir stipriau. Pradėkite įkvėpimu skaičiuojant nuo 1 ikiužlaikykite kvėpavimą sekundėms ir iškvėpkite skaičiuojant nuo 1 ikio po to atsipalaiduokite maždaug sekundei. Po to galite kvėpuoti greitai, lyg būtumėte pabėgiojęs.

svorio metimas skubus

Dažniau gestikuliuokite: barbenimas pirštais į stalą, rankų ir kūno judinimas kalbantis, nuolatinis kojų judinimas sėdint — atliekant visus šiuos nesąmoningus veiksmus mes deginame kalorijas. Taigi pradėkite šiuos veiksmus atlikinėti sąmoningai. Pasak tyrimų rezultatų, nustatyta, jog gestikuliuoti mėgstantys ir nerimstantys žmonės per dieną gali sudeginti iki kalorijų daugiau, o per metus šios kalorijos gali būti prilygintos 16 kilogramų numesto svorio.

svorio metimas skubus gali svorio netekimas išgydyti gerd

Valgykite daugiau baltymų: valgymo ir maisto virškinimo metu sudeginamas nemažas svorio metimas skubus kalorijų — ypač jei maistą ne praryjate rekordiniu greičiu, o svorio metimas skubus mėgaujatės palengva. Ir baltyminis maistas sukuria stipriausia kalorijas deginantį poveikį. Pavyzdžiui, jei suvartosite baltymų pagrindo patiekalą, kurio energetinė vertė yra kalorijų, tai apie kalorijų sudeginsite vien šiam maistui suvirškinti — labiausiai dėl to, kad kepenims reikia nemažai energijos tam, kad jos įsisavintų suskaidytus baltymus ir iš svorio metimas skubus gamintų naujus baltymus.

svorio metimas skubus priversti žmoną sulieknėti

Suteikite gyvenimui "aštrumo": galite suaktyvinti svorio metimo programą į maistą pridėdami daugiau prieskonių. Imbieras, česnakas, aštrieji pipirai, sausosios garstyčios svorio metimas skubus kiti aštrūs prieskoniai pasižymi riebalus deginančiu termogeniniu poveikiu, kuris skatina metabolizmą.

Maistą skaninkite cinamonu. Mokslininkai nustatė, kad nuo ketvirčio iki vieno arbatinio šaukštelio šio prieskonio gali žymiai suaktyvinti jūsų metabolizmą.

Kitas aštrių prieskonių poveikis — jie sukelia troškulį, o dėl to jūs labiau norite gerti šalto vandens.

Nuorodos kopijavimas

Gerkite ledinį vandenį: kai geriate ledinį vandenį, metabolizmas paskatinamas darbuotis, kad palaikytų kūno šilumą. Paprastai rekomenduojama išgerti maždaug aštuonis puodelius vandens per dieną — jei sportuojate, tuomet reikia daugiau.

Tačiau jei vandenį gersite ledo šaltumo, tai sudeginsite iki 9,25 kalorijų daugiau lyginant su kambario temperatūros vandeniu.

Anksčiau labai pergyvenau: ir kodėl man Dievas nedavė greitos medžiagų apykaitos ir lieknos figūros? Iš tiesų, esu labai patenkinta, kad nuolat esu priversta rūpintis savo išvaizda — tai yra žymiai daugiau šansų būti sveikesnei negu nepergyvenant valgyti viską iš eilės.

Nepamirškite šypsotis. Pozityviai mąstydami ir emociškai paremdami aplinkinius galite sumažinti stresą ir nerimą, o šie skatina svorio didėjimą, nes streso metu organizmas išskiria daugiau hormono kortizono. Nuorodos kopijavimas Norintiems sulieknėti nesportuojant Nuoroda nukopijuota Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.