Svorio metimas keičia įpročius


Autorius: Žmonės. Vieni palūžta, kiti — ne. Ar tai reiškia, kad pastarieji turi stipresnę valią?

Kaip taisyklingai pakeisti savo mitybos įpročius? Peržiūrų skaičius: Keista, tačiau daugelis žmonių nežino ar jie turi blogus ar gerus mitybos įpročius.

Dienoraščiai » Kaip numesti svorio ir išlaikyti svorį laikantis dietos. Kaip išlaikyti figūrą numetus svorį? Dietologų patarimai. Fizinis aktyvumas norint išlaikyti svorį Kaip numesti svorio ir išlaikyti svorį laikantis dietos.

Kas dar keičia — jie nežino kas tai yra blogi mitybos įpročiai. Šis straipsnis yra skirtas tiems, kurie nori žengti pirmuosius žingsnius geresnės mitybos link. Jūs galite pakeisti, bet kurį savo įprotį ir tai padaryti nėra sunku. Pirmas ir vienas svarbiausių žingsnių, norint pakeisti savo blogus mitybos įpročius — pradėkite skaityti produktų pakuotės. Jums reikia tiksliai žinoti, kokie ingridientai sudaro šį maisto produktą.

Laidoje „Visi mes žmonės“ žinomos moterys pasidalijo svorio metimo paslaptimis

Tai atlikę jūs galėsite nuspręsti- ar tai vertingas pirkinys ar ne. Kai jūs pradėsite suprasti, ką jūs dedate į savo kūną, jums staiga įvyks lūžis — jūs pradėsite suvokti kas daro jūsų kūną gražiu ir kas jam kenkia.

navy lieknėjimo bakas

Tam, kad maksimizuoti šį procesą, jūs galite užsivesti valgių dienoraštį,kuriame turėtų būti ši informacija: ką jūs valgėte, kiek kalorijų jūs suvartojote, kokie rezultatai. Daug kalorijų turintį maistą pakeiskite, liesais. Žinau, kad jums tai nepatiks, tačiau…jums reikia pilno ir kruopštaus plano — ką jūs valgysite,kiek jūs valgysite ir kada.

Išbandymas dieta – visam gyvenimui

Esant tokiam planu, jūs galėsite kruopščiai išnagrinėti — kurių maisto produktų jūs valgote per daug ir kokių jums trūksta. Pvz, jūs galite pamatyti,kad jūs daržoves valgote tikslas antrą dieną, tokiu atveju jums reikėtų pradėti daržoves valgyti porą kartų į dieną. Tai lemtų eksponentiškus rezultatus.

Atsiminkite, kas norint numesti svorio jūs turite sudeginti daugiau kalorijų nei suvalgote.

8 valgymo įpročių pokyčiai, kurių privalo imtis norintys numesti svorio

Svorio metimas keičia įpročius riebaus maisto, valgykite kuo daugiau šviežaus, natūralaus ir spalvingo maisto. Nevalgykite mėsos su keptomis bulvėmis, bulvytėmis fri, ar makaronais — pakeiskite šiuos produktus į ruduosius ryžius ar daržoves.

svorio metimas keičia įpročius

Jeigu jūs pastebite jog, jūs valgėte itin daug produktų, kuriuose yra didelis kiekis sočiųjų riebalų, jums reiktų imtis nedidelių žingsnių tam, kad pilnai atsisakytumėte jų.

Jūs paprasčiausiai negalėsite ištverti tokių permainų, jūsų kūnas pradės streikuoti. Vietoj greitų pokyčių svorio metimas keičia įpročius, prie pietų, pridėti vieną daržovių indelį, po to prie pusryčių pridėkite vieną vaisių.

Specialistės apie intuityvų valgymą: kaip įsimylėti maistą ir atsikratyti svorio metimo manijos?

Taip jūs lengviau prisitaikysite prie naujos gyvensenos, nors jūsų kūnas taip pat mėgins jus apgauti. Jūs negalite tikėtis labai greitų rezultatų, greiti rezultatai yra vaizduojami reklamose, realybėje rezultatams reikia laiko.

Kiek laiko? Na, tai priklauso kaip rimtai jūs žiūrite į dietą, vieni pasieks puikių rezultatų jau po mėnesio, kiti po 3, kiti po 6 ir t.

svorio metimas keičia įpročius

Taigi, pradėkite valgyti kuo daugiau daržovių ir vaisių, riebius maisto produktus pakeiskite liesais ir būkite kantrūs. Visuomenėje egzistuoja klaidingas mitas jog, sveiki maisto produktai yra beskoniai.

  • Specialistės apie intuityvų valgymą: kaip įsimylėti maistą ir atsikratyti svorio metimo manijos?
  • 8 valgymo įpročių pokyčiai, kurių privalo imtis norintys numesti svorio - DELFI Sveikata
  • Masto lieknėjimas
  • Išbandymas dieta – visam gyvenimui | atvara.lt

Mūsų siūlomų maisto produktų sąrašas leis jums pasigaminti pačius gurmaniškiausius patiekalus.