Sveikatos nerdas svorio metimas. Vyras turi 115-Lb. Svorio netekimas transformuojant po keltuvų incidento - Svorio Metimas - 2020


sveikatos nerdas svorio metimas 5 sveiki gėrimai, skirti numesti svorio

Šešių dienų treniruotės gali suteikti rimtų rezultatų, jei jas pritaikysite pagal savo tikslus. Išanalizuokite tai, kas jums svarbiausia - reikšmingą svorio metimą, tik ištvermę, ramybę ar raumenų tonizavimą.

Neįtikėtini svorio netekimo transformacijos - prieš ir po nuotraukų - Svorio Metimas -

Kurti ilgalaikę rutiną, kuri jums patinka, yra svarbiausia norint išlaikyti šešių dienų per savaitę treniruočių tvarkaraštį. Balansuojantis kardio ir jėgos treniruotes Į subalansuotą treniruočių rutiną įeina ir širdies treniruotės, ir raumenų tonizavimas, ir jėgos treniruotės.

sveikatos nerdas svorio metimas lcd svorio

Jei jūsų tikslas pirmiausia yra sulieknėti ir vėliau įgyti tonizuotų raumenų, tada sutelkite laiką į širdies darbą, kad prarastumėte colius ir įgytumėte ištvermės.

Jei norite atlikti įvairiapusę treniruotę, tuomet apsvarstykite jėgos pratimus anksčiau ir atminkite, kad tai naudinga skatinant svorio metimą. Kardio įprastos parinktys Kiekvieną šešių dienų pratimą atlikite nuo 45 minučių iki riebalų deginimo kompleksas valandos kardio mankštos.

sveikatos nerdas svorio metimas

Yra daugybė pasirinkimo variantų, atsižvelgiant į tai, ar jums patinka reguliarumas, ar norite išvengti nuobodulio. Sporto salėje apsvarstykite bėgimo takelį, elipsinį ar nejudantį dviratį; kiekvienas iš šių aparatų treniruoja kelias kojų raumenų grupes, o elipsės formos treniruotės viršutinei kūno daliai - su besisukančiomis rankinėmis.

Liekninamasis baltymų kokteilis

Jei turite bendrų rūpesčių, venkite bėgimo tako, nes tai daro didesnį poveikį nei kiti. Jei turite numesti daug svorio arba esate pratęs mankštintis, tada nejudantis dviratis turi papildomą pranašumą, nes jūs neturite pati padengti savo kūno svorio, tai reiškia, kad rutina gali būti didesnė jūsų ištvermė.

Salotos Baltymų kokteilis svorio metimui. Baltymų kokteiliai: nauda ir žala Bet kokie svorio metimo metodai reikalauja naudoti fizinio aktyvumo kompleksą. Kai kurie iš jų sutelkia dėmesį į maisto suvartojimo sumažinimą visą dieną.

Kitas variantas, jei trūksta laiko, yra apsvarstyti 30 minučių plaukimo ratus, nes tai yra viso kūno treniruotė, kurios metu jūsų širdis greitai pumpuoja.

Jėgos treniruotės galimybės Įtraukite jėgos treniruotes tris ar keturias naujos rutinos dienas. Sporto salėje sukurkite rutiną, apimantį pagrindines raumenų grupes, įskaitant rankas, nugarą ir pečius, pilvą, sėdmenis ir kojas.

Jennifer lopez

Treniruotės pavyzdys su įprastomis svorio mašinomis sveikatos nerdas svorio metimas apimti kojų presą, kojų garbanas, kojų priauginimą, abstraktorių ir pagrobėją, nugaros pratęsimą, svertinį traškėjimo aparatą ir bicepso garbanas. Atlikite du 12 pasikartojimų rinkinius, atlikdami sunkų svorį.

Sauga ir patarimai Kaip ir bet kuriame naujame pratimų režime, turėtumėte įsiklausyti į savo kūno natūralius streso signalus.

Jei dar nesinaudojote mankšta, pradėkite lėtai ir dirbkite aukštyn, kol įgausite ištvermės. Pasirinkite mašinų svorį pradėdami žemai ir apversdami kraštus sveikatos nerdas svorio metimas, kol paskutinis jūsų komplekto atvaizdas bus sudėtingas, bet įgyvendinamas; jus nustebins tai, kaip greitai jūsų jėgos padidės reguliariai atliekant treniruotes.

sveikatos nerdas svorio metimas 10 dienų iššūkis numesti svorio

Jei turite sąnarių ar kitų sveikatos problemų arba turite numesti svorio, tada prieš pradėdami aptarkite savo naują treniruotės tvarką su gydytoju. Alkoholio specialistas. Mėgėjų twitter guru.

sveikatos nerdas svorio metimas profesionalus svorio metimo batonas rouge la

Maisto nerdas. Kavos gerbėjas.