Riebalus deginanti sausainių tešla


Atrodo, kartais palepinti save ar artimuosius — nieko blogo.

riebalus deginanti sausainių tešla

Tačiau po dailiai supakuotais saldainiais ar gardžiai kvepiančiais pyragaičiais slypi didelę žalą mūsų sveikatai darantys transriebalai. Ragina atkreipti dėmesį į riebalus Visi žinome, kad saldumynų derėtų vengti ne tik dėl didelio kalorijų skaičiaus, bet ir dėl sveikatos — diabeto, cholesterolio ir kitų ligų rizikos.

Tačiau nors ir suvokiame jų žalą — pyragų, saldainių ir kitų saldumynų dažnai neišvengiame — jų tenka paragauti ne tik svečiuose.

NAUJAUSI KOMENTARAI

Patys taip pat susigundome jų pasiūla prekybos centruose. Visgi R. Bogušienė atkreipia dėmesį, kad renkantis saldumynus, pirmenybę teikti vertėtų kokybiškiems desertams, kuriuos gaminant naudojami tik kokybiški riebalai.

Tai reiškia, kad turėtume vengti konditerinių gaminių, saldainių, sausainių ir kitų desertų, kuriuose yra iš dalies arba visiškai hidrintų riebalų.

Jie gali būti įvardinti kaip iš dalies sukietinti, hidrogenizuoti riebalai, todėl reikia atidžiai skaityti etiketes — šie riebalai maisto pramonėje naudojami itin plačiai.

  1. Peržiūrų skaičius: Su kalėdiniais sausainiais viskas gerai — į juos tiek sudedama šventės laukimo, kad tampa nelabai svarbu, iš ko jie pagaminti, kiek ir ko vengtino jie savyje turi.
  2. Kokybiškas miegas prisideda, kad mityba būtų reguliari ir saikinga Rekomenduojama eiti miegoti ne vėliau kaip 22 val.
  3. Mitybos specialistė: štai ką reikia daryti, norint numesti svorio | atvara.lt
  4. Imtynių svorio metimo kostiumas

Hidrintais riebalais transriebalais vadinami pusiau kieti riebalai, kurie susidaro pramoniniu būdu kaitinant, arba kitaip — hidrinant, augalinį aliejų.

Kietinimas trunka kelias valandas — laipsnių Celsijaus temperatūroje.

Riebalus deginantis kokteilis

Išanalizavus prekybos centre esančių 20 sveriamų saldainių rūšių, tik vienoje iš jų nebuvo hidrintų riebalų. O jų vaikų mityboje visiškai neturėtų būti. Suaugusiųjų racione leistina iki 1 proc.

kaip mesti svorį ir palaikyti medžiagų apykaitą

Tad ir suaugęs žmogus jų turėtų vengti. Būtent blogieji riebalai žaloja mūsų ir mūsų vaikų kraujagysles. Pasekmės yra liūdnos, tad būtina atkreipti dėmesį į produktus, kuriuos valgome.

Saldumynų alternatyvų toli ieškoti nereikia Vietoj sveikatai pavojingų saldumynų R. Bogušienė pataria rinktis, pavyzdžiui, kokybišką juodą šokoladą, kurio sudėtyje rasime daugiau nei 80 proc.

Straipsniai

Saldumynų poreikį taip pat puikiai numalšins švieži ir džiovinti vaisiai, šviežios, džiovintos ar šaldytos uogos. Šiuos mažai vietos užimančius užkandžius su savimi visada gali turėti tiek suaugusieji, tiek vaikai. Ir, žinoma, namuose gamintas maistas visuomet sveikiausias. Nors kasdien laiko ir pritrūksta, savaitgalį galima pasigaminti ką nors gardaus visai savaitei.

Sekite mus:

Pavyzdžiui, tai galėtų būti džiovintų vaisių, sėklų ar riešutų batonėliai. Jie yra ne tik saldūs, skanūs, bet ir naudingi mūsų sveikatai. Valgydami tokius skanėstus, gausime ne tuščias kalorijas ir papildomus kilogramus, o energijos ir jėgų, nes jie kupini vitaminų, mikroelementų, maistinių skaidulų, baltymų ir riebalus deginanti sausainių tešla riebalų riebalus deginanti sausainių tešla.

O jos, kitaip nei hidrinti riebalai, yra būtinos mūsų organizmui.

riebalus deginanti sausainių tešla

Štai keletas desertų receptų, kuriuos labai lengvai patys paruošite namuose. Jie bus sveikesni nei pirkti prekybos centruose: be hidrintų riebalų, riebalus deginanti sausainių tešla dirbtinių dažiklių, kvapiklių, tirštiklių ar konservantų.

Paranormal.lt

Todėl drąsiai galėsite valgyti patys ar pavaišinti kitus. Be to, tokie skanėstai, kaip ir uogos ar vaisiai, puikiai tinka vasarą.

riebalus deginanti sausainių tešla

Jie negenda taip greitai, kaip, pavyzdžiui, pieno produktai, todėl juos patogu skanauti lauke ar pasiimti į kelionę. Graikinių riešutų ir šokolado desertas Leidėjų nuotr.