Riebalų deginimas dėl biudžeto, Susiję straipsniai


Žvelk į gyvūnus ir sek jais. Šis straipsnis beveik neprieštarauja jūsų gyvenimo filosofijai — kam tiek ilgai plušėti, jei galima tuos pačius rezultatus pasiekti judant minimaliai.

riebalų deginimas dėl biudžeto

Ar matėte be jokios prasmės ar reikalo bėgiojantį miško takeliais briedį ar barsuką? Įsivaizduojate tokį reginį?

boomod svorio gėrimas

Briedis bėga ratais, o jūs sukate galvą sau klampiu klausimu — ką gi jis čia veikia? Briedis treniruojasi. Kvailoka, ar ne?

Riebalų deginimas: protingiausias straipsnis Lietuvoje

Tačiau, kai pamatome parko takeliu bidzenantį homo sapiens atstovą, tai lyg ir viskas savo vietose. Treniruoja kūną mat jis. Bet ar iš tikrųjų taip turėtume elgtis — skirti tiek laiko bėgiojimui ar kitokiems fiziniams pratimams?

riebalų deginimas dėl biudžeto

Gyvūnai, jei tik sąlygos leidžia niekas nesiveja ir maisto nereik ieškotarba gulinėja, arba slampinėja. O kaip su jų kūno fiziologija? Kokiu būdu jų raumenys išlieka tvirti ir stiprūs?

Pranešti klaidą

Pasirodo gamta mumis ir šiuo atžvilgiu pasirūpino taip, kad nereiktų mums kasdien treniruoti po valandą laiko tiek siūlo kai kurie raumenų specialistai savo raumenyno. Kanados McMaster University profesorius Martin Gibala savo ir kolegų tyrimais remdamasis teigia, kad keletas minučių labai intensyvios fizinės treniruotės gali atstoti nuobodžias ir pakankamai ilgas vidutinio intensyvumo intensyvumas riebalų deginimas dėl biudžeto treniruočių valandas.

Aštuoni savanoriai neatlikinėjo jokių fizinių pratimų, o kiti aštuoni riebalų deginimas dėl biudžeto tris kartus per savaitę bėgiojo treniruotėse po 30 sekundžių maksimaliu greičiu kartus su 4 minučių pertraukomis poilsiui. Po dviejų savaičių tokių treniruočių atliekant etaloninius pratimus ištvermei matuoti rezultatai išaugo nuo 26 minučių iki 51 minutės.

14 geriausių būdų greitai sudeginti riebalus

Eksperimento dalyvių raumenyse ženkliai padidėjo fermento citrato sintazės kiekis, kas rodo, kad padidėjo galimybė audiniams savintis deguonį. Kito tyrimo metu 8 savanoriai mynė maksimaliu intensyvumu dviratį kartus po 30 sekundžių su 4 minučių pertraukomis.

  • Padėti numesti svorio Edinburgas
  • Ne visuomenės, ne vietinės kebabinės, bet TAVO.

Kiti 8 savanoriai vidutiniu intensyvumu mynė dviratį minučių. Eksperimentas truko dvi savaites, per kurias pirmoji grupė fiziniams pratimams sugaišo 2,5 valandos įskaitant ir poilsio pertraukėlesantroji grupė sugaišo tam 10,5 valandos.

Riebalų deginimo treniruotė | Laisvalaikis atvara.lt

Abiejų grupių raumenų treniruotumo parametrai po dviejų savaičių eksperimento buvo analogiški. Kai kam gali kilti klausimas apie riebalų deginimą abiejų variantų metu. Riebalai dega vienodai. Po intensyvaus krūvio, poilsio metu riebalų degimo procesas dar ilgokai tęsiasi. Treniruojantis su vidutiniais krūviais — nutraukus pratimą, intensyvus riebalų deginimo laikas daug trumpesnis.

Kam tiek daug laiko skirti tokiai monotonijai, jei visai tą patį rezultatą galime gauti daug greičiau?

riebalų deginimas dėl biudžeto

Na, nebent esate įsimylėję ilgalaikę procedūrąbet tai jau kiti motyvai. Iš šios visos pateiktos medžiagos galime pasidaryti labai naudingas išvadas. Netgi būdami labai geriausi svorio metimo kadrai darbe ar namie, mes visada surasime 15 minučių laiko tam, kad atlikti fizinius pratimus maksimaliu savo pajėgumu. Ir nesvarbu kokius pratimus atlikinėsime — bėgsime, šokinėsime, darysime atsispaudimus, atsilenkimus ar statinę izometriją.

Čia rasite viską ko Jums reikia, norint tapti ypač liekniems, keliolikos taisyklių pagalba. Be jokių abejonių, tam kad veiksmingai būtų deginami riebalai, privaloma stengtis nuolatos, ir tam, kad išlaikyti greitą medžiagų apykaitą, reikia valgyti kas valandas, kiekvieną dieną. Norint paspartinti savo medžiagų apykaitą ir būti arčiau tikslo turėti ryškius pilvo raumenukus, privalote rinktis tinkamą mitybą, tinkamais kiekiais. Būdas to pasiekti, tai 12 pagrindinių taisyklių.

Yra dar kitas svarbus momentas, kurio nenagrinėjo Martin Gibala. Kiekviena organizmo sistema, kaip ir visas organizmas, funkcionuoja gerai tol, kol jame ar joje laikas nuo laiko sušvytuoja priešybių vienybė maksimalia amplitude.

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Trumpos, bet maksimalios apkrovos tai atlieka puikiai. Ar paaiškėjo kodėl briedis nesuka ratų stadione? Jam pakanka savo fizinei formai palaikyti tų keleto sprinto šuolių ar pasibėgėjimų, kuriuos jis atlieka pasibaidęs ar kitų priežasčių skatinamas.