Prarasti 3kg riebalų, kaip numesti 3 kg per savaite


kaip numesti 3 kg per savaite

Tiesa apie masės auginimą 4. Norint priaugti raumenų, jūs turite valgyti, tiesa?

Šie 9 geriausi maisto produktai, svorio netekimas yra išskirtinai naudinga svorio. Geriausi maisto produktai prarasti riebalų yra verti, nes jie yra ryškus maistinę vertę ir trūksta kalorijų.

Manau, visi sutiksime su tuo. Jei jūs esate natūralus, jūs negalėsite priaugti raumenų, kol jūs nesuvalgysite pakankamai kalorijų ir atitinkamų medžiagų turinčio maisto, kad skatinti raumens augimą.

Jeigu jūs nesuvalgote pakankamai, jūsų kūnas nebus optimalioje raumenų auginimo būsenoje. Tiesa pasakius, yra šansas, kad jūs netgi prarasite raumenis, nepaisant sunkių treniruočių. Taigi, logiška būtų mintis — kuo daugiau valgai, tuo daugiau augi, tiesa?

efektyviau

Nors ir tiesa, jog jei jūs nesuvalgote pakankamai maisto, raumenų augimas bus pristabdytas, bet tai dar nereiškia, kad kuo daugiau jūs valgote, tuo daugiau jūs augate.

Žinoma, tai tiesa — prarasti 3kg riebalų daugiau valgote, tuo didesniu tampate. Tačiau tai nereiškia, kad jūs tapsite raumeningesniu. Šie samprotavimai priveda prie išvados — viena iš didžiausių klaidų, kurią gali padaryti sportininkas — valgyti daug nevertingo maisto ir priaugti nemažai riebalų, skatinant raumenų auginimą.

Supraskite, jei jūs esate natūralus, jūsų kūnas turi ribotas galimybes auginti raumenis.

prarasti 3kg riebalų ugnis deginti riebalų degintojas

Raumenų prieauglis priklauso nuo kūno galimybių pasisavinti baltymus. Baltymų pasisavinimas tiesiogiai priklauso nuo testosterono lygio, insulino jautrumo, raumenų skaidulų sandaros ir kitų dalykų.

Jūs galite suvalgyti kiek norite daug maisto, bet jūs natūraliai nepadidinsite kūno galimybių. Valgant daugiau maisto, nei jūsų kūnas gali panaudoti ves prie riebalų augimo. Analogas Aš panaudosiu statybinikų pavyzdį, kad paaiškint šitą. Įsivaizduokite, kad jūsų raumenys yra namas, kurį jūs statote. Plytos — tai baltymai, tuo tarpu pinigai, kuriuos mokate statybininkams — riebalai ir angliavandeniai.

Prarasti 3kg riebalų yra įvairūs faktoriai, įtakojantys prarasti 3kg riebalų pasisavinimo procesą, o mašinos, pristatančios medžiagas statybininkams — insulinas hormonas, pristatantis medžiagas į audinius.

Jei jūs neduosite statybininkams pakankamai plytų, jie nestatys namo taip greit, kaip norite. Taigi, nepakankamas proteino vartojimas stabdo raumenų augimą. Tęsiant, jei jūs nemokėsite statybininkams atitinkamų algų riebalai ir angliavandeniaijie nebus motyvuoti prarasti 3kg riebalų dirbti.

To pasekoje, namas nebus statomas greitai. Tiesa pasakius, jei jūs sumažinsite statybininkų algas, jie gali supykti, pradėti streiką ir pradėti griauti namą kataboliniai procesai dėl per mažo kcal kiekio.

Taigi — valgant per mažai maisto neleis auginti raumenų norimu greičiu. Kas nutinka, jeigu nusiunčiame daugiau plytų proteino statybininkams?

Na, jie galės greičiau statysi namą, nes jiems netrūks medžiagų. Tačiau kažkuriuo momentu prarasti 3kg riebalų plytų tiekimas nebepadės — juk darbininkai gali atlikti tik tam tikrą darbą per tam tikrą laiko tarpą. Sakykim, jūsų darbuotojai gali pakloti plytų per dieną, tai jiems atvežt plytų nėra naudinga — tai yra daugiau, nei jie gali sunaudoti. Taigi, per didelis kiekis plytų bus nenaudingas.

Taip pat, jei jūs padidinsite darbininkų algas kcal kiekįyra šansas, kad jų motyvacija padidės ir jie statys namą greičiau.

Tačiau, kaip ir su plytomis, jie turi ribotas galimybes ir kažkuriuo momentu nebegalės statyti namo greičiau. Tad jūs galite kelti algas kiek norite, bet tai nepaspartins namo statybos. Ką aš noriu pasakyti — jūs negalite priversti savo kūno auginti raumenis greičiau, valgant per prievartą. Didinamas kalorijų ir medžiagų kiekis turės teigiamą poveikį iki tam prarasti 3kg riebalų taško.

Account Options

Visos kcal, virš šio taško eis i riebalų atsargas. Taigi, nors ir tiesa, kad kuo daugiau valgote, tuo didesniu tampate, tačiau per didelis kiekis maisto virs riebalais.

Kaip atrodо mano valgymo savaitė po badavimo. Svoris krenta valgant :) Valio

Kiek raumenų mes iš tikro galime užauginti? Šios problemos ištakos yra tikėjimas, kad mes galime užauginti daug raumenų greitai. Tiesa sakant, aš mačiau daugybę jaunuolių, kurie skundžiasi, kad priaugo tik 5kg per 2 mėnesius!

Nenoriu būti blogų naujienų šaukliu, tačiau jūsų kūnas negali taip greitai auginti raumenis… net prarasti. Paprastai, aš neturiu problemų su žmonėmis, turinčiais aukštus siekius. Tačiau būtent šiuo atveju, tikėjimas, kad įmanoma priaugti raumenų greitai gali vesti prie blogos mitybos ar net steroidų naudojimo dėl to, kad nepriaugote 10kg per 3 mėnesius….

Aš esu čia, kad pasakyčiau viską tiesiai — daugeliui jūsų tai nepatiks, tačiau tokia yra tiesa. Prarasti 3kg riebalų idealiausiomis sąlygomis ideali dieta, treniruotės, papildai, atsistatymas statistinis vyras gali priaugti nuo 0. Tai yra kiekis, kurį jūs galite priaugti natūraliai.

Atsiliepimai

Taigi, kalba eina apie 0. Tai gali nuskambėti kaip labai mažai, tačiau jūs galite priaugti 6 — 10kg per metus. Supraskite, kad įmanoma priaugti daugiau masės nepriaugant riebalų, kai jūs priaugate raumenų, padidėja ir jūsų glikogeno, bei vandens raumenyse, kiekis. Daugiau raumenų reiškia daugiau glikogeno.

Jūs galite padidinti glikogeno atsargas 40g kiekvienam g raumenų. Taigi, jei priaugate 5kg raumenų, jūsų glikogeno atsargos padidėja ~2kg.

  • Nereguliarus menstruacijų svorio netekimas
  • Pridėti prie pageidavimų sąrašo Įdiegti Atėjo laikas turėti tobulą kūną!
  • Svorio netekimas daugiau celiulito
  • riebalai | Kalorijų skaičiuoklė
  • kaip numesti 3 kg per savaite
  • Nat fos 6x svorio netekimas
  • Prarasti riebalus esant 60

Priaugęs 5kg raumenų, jūs sversite 7kg daugiau! Yra šansų, kad jei jūs priaugate daugiau nei 1. Jei neįmanoma priaugti prarasti prarasti 3kg riebalų riebalų nei kilogramo raumenų per mėnesį apie 3kg per 3 mėn.

Tame tarpe yra zona, kurioje jūs atrodote praktiškai toks pats — nepakankamai liesas ir nesimato raumenų separacijos. Tame taške, net priaugus pora kg riebalų, jūs nepastebėsite skirtumo. Dar prisideda tas faktas, kad jūs matote save kasdien, todėl nepastebite mažo skirtumo. Bet jei jūs sveriate kg, tie 3 procentai gali reikšti 3 kg riebalų! Taigi, sportininkas galėjo priaugti 3kg raumenų, Pakartokite tai kelis ciklus ir jūs galite priaugti 10kg riebalų.

Vieną dieną jūs atsikelsite ir pamatysite storulį veidrodyje, kuriam reikės ryškintis, kad atrodyti padoriai. Kas mus priveda prie sekančio skyriaus… Valgome daug, po to ryškinamės: gerai ar blogai? Tradiciškai, kultūrizmo ciklai yra skirstomi į auginimo ir ryškinimo. Abi fazės yra ekstremalios: kai auginama prarasti 3kg riebalų, norima priaugti kuo daugiau, nekreipiant prarasti 3kg riebalų į riebalus.

Šioje fazėje jūs valgote tiek maisto, kiek sugebate kai kurie net rekomenduoja valgyti per prievartą ir nedarote aerobinės veiklos, prarasti 3kg riebalų galėtų pristabdyti jūsų svorio augimą. Sėkmė dažniausiai matuojama kg rodyklės parodymais svarstyklėse, nekreipiant dėmesio į išvaizdą. Priežastis tokia, kad jūs galėsite numesti riebalus po to.

Įpročiai, kurie mus kasdien storina - atvara.lt

Tada jūs pradedate ryškinimo fazę, kurios tikslas yra numesti kuo daugiau riebalų. Norint tai padaryti, kcal kiekis yra drastiškai sumažinams ir pradedamas daryti aerobinis darbas, kad paspartinti procesą. Augimo fazėje jūs priaugote daug svorio ir tariamai raumenų, kai ryškinimo fazėje jūs badaujate, kad numestumėte riebalus ir išlaikytumėte tariamai raumenis.

Ant popieriaus tai atrodo viliojančiai, tačiau yra kelios problemos: Problema 1: Kaip jau minėjome anksčiau, jūs negalite priversti savo kūną auginti daugiau raumenų valgant daugiau. Jūs pasiekiate tašką, kuriame valgydami kiek norite daugiau, auginate riebalus.

Problema 2: Natūraliam sportininkui yra praktiškai neįmanoma numesti nemažą kiekį riebalų, auginant raumenis. Tuo būkite tikri: kai jūs sumažinate prarasti 3kg riebalų, kad mesti riebalus, jūs tikrai nepriaugsite raumenų. Tiesą pasakius, dažnai jūs net prarasite kažkiek raumenų.

Taigi, laikas, kai jūs metate riebalus yra periodas, kurio metu jūs negalite priaugti raumens. Dabar prarasti 3kg riebalų jau žinome, kad kūnas negali auginti raumenis sparčiau, nei tai biologiškai įmanoma.

Kadangi jūsų kūnas negali būti priverstas auginti raumenis greičiau, vienintelis būdas priaugti raumenų yra praleisti kuo daugiau laiko prarasti 3kg riebalų periode.

Kai jūs smarkiai apribojate kalorijas, jūs neesate jame. Taigi, jei jūs auginate masę 6 mėnesius ir ryškinatės tris, trys iš jų nebus raumens auginimo mėnesisi. Jei jūs nepriaugsite daug riebalų, augindami raumenis, jums nereikės praleisti daug laiko ryškinantis. Kadangi daugelis žmonių priauga apie 0.

Situacija A: Augink kiek gali daugiau svorio, priauk 12kg per 6 mėnesius. Apie 2. Norint numesti riebalus, reikalinga griežta dieta.

Jei jūs niekada nevalgote blogo maisto šiuo periodu ir laikotės režimo itin griežtai, galite tikėtis numesti 1kg per savaitę, nenumetant raumenų. Taigi, geriausiu atveju jūs užtruksite nuo 6 iki 12 savaičių. Bet, riebalų metimas nėra linijinis procesas.

prarasti 3kg riebalų Aš niekada, atrodo, numesti svorio

Kūnas prisitaiko prie mažesnio kcal kiekio ir nuklydimai taip pat daugeliui mūsų pasitaiko. Reiškia, realiai jūs užtruksite savaičių jei nenorite prarasti raumenų. Per mėnesių laikotarpį jūs priaugote ~3. Tai reiškia vidutiniška prieaugį ~0. Per metus šis skaičius bus apie 4kg.

subombarduotus

Situacija B: Valgyti tiek, kad leistumėte jūsų kūnui optimaliai augti. Jūs taip pat priaugstie 0.

  • Svorio netekimas 1 kilogramas per savaitę
  • Tiesa apie masės auginimą
  • Pirmosios publikacijos apie Keto paskelbtos dar aisiais.
  • Ketogeninė dieta: IŠSAMUS GIDAS bei tinkami produktai - atvara.lt
  • Deginant riebalus aplink klubus
  • Ar treniruotės leidžia numesti kūno riebalus
  • Pašalinti vidinius riebalus
  • Išsamiai apie riebalus Riebalai — tai organinės medžiagos, kurių  pagrindinė paskirtis yra organizmo aprūpinimas energija.

Taigi, po 6 mėnesių, jūs priaugote 2. Taigi jūs turėsite ryškintis tik mėnesį, kad juos numestumėte. Tai reiškia apie 3. Kai kurie pastebėjimai A B situacijoje, jūs priaugote daugiau raumenų per metus, nors ir nepriaugote tiek daug svorio. B A situacijoje, jūs ryškinatės mėnesius, lyginant su savaitėmis B atveju. Labai mažai žmonių mėgsta ribotos kcal skaičiaus dietas. Taigi ryškintis 1 mėn. C Kadangi jums nereikia taip smarkiai ryškintis B situacijoje, rizika prarasti raumenis yra daug mažesnė.

Tiesa pasakius, dėl tikimybės prarasti 3kg riebalų raumenis ryškinimosi metu, jūs galite išvis nepriaugti raumenų situacijoje A. Problema 3: Kita problema su masės auginimu yra riebalų ląstelių hiperplazija.

Jūs galite padidinti struktūra dviem būdais — padidinti komponentų dydį hipertrofija prarasti 3kg riebalų padidinti jų kiekį hiperplazija. Tai yra tiesa riebalų ląstelių atveju. Jos yra kaip maži maišeliai.

ar galite jaustis numesdami svorį

Kuo daugiau riebalų į juos dedate, tuo jie didesni pasidaro. Tačiau, jie gali laikyti tik tam tikrą kiekį riebalų. Bet, mūsų laimei, mūsų kūnas yra fantastiška sandėliavimo sistema, sukurta išgyvenimui. To pasekoje, mūsų riebalų ląstelių skaičius taip pat gali didėti.

Kuo daugiau jų turime, tuo lengviau kaupti riebalus.