Polifenoliai degina riebalus. Maisto produktų deriniai, kurie padės sulieknėti


Žalia arbatakalbant apie svorio metimą, turi magiškų savybių. Joje gausu antioksidanto epigalokatechino galato EGCGjunginio, padedančio deginti riebalus. Taip pat katechinų. Katechinai yra stipriomis antioksidantinėmis savybėmis pasižymintys organiniai junginiai.

nesugeba numesti svorio simptomų

Šie junginiai gerina kepenų veiklą, padeda iš riebalų gaminti energiją. Įspaudę citrinos sulčių į žalią arbatą, padidinsite jos galias pridėdami pektino ir polifenolių — medžiagų, kurios suteikia sotumo jausmą ir padeda mesti svorį.

Kaip žalioji arbata padeda numesti svorio

Mėtos slopina apetitą. Taigi žalia arbata, citrina ir mėta — nepamainomas gėrimas metantiems svorį. Graikiškame jogurte gausu baltymų, kurie užtikrins sotumo jausmą. Taip pat vitamino D ir kalcio.

Maisto medžiagos, padėsiančios numesti svorio

Šios medžiagos padeda sumažinti streso hormono — kortizolio gamyba organizme. Kadangi stresas yra dažna persivalgymo priežastis — jogurtas puiki prevencinė priemonė.

Avietės — antioksidantų gausios uogos, kuriose esantys polifenoliai gali sustabdyti riebalinių ląstelių susidarymą. Sumaišykite litrą vandens su agurko ir citrinos griežinėliais, galite įdėti truputį imbiero šaknies ir padėkite nakčiai į šaldytuvą.

24 produktai, kurie padės deginti riebalus ir išlaikyti normalų svorį

Kita rytą polifenoliai degina riebalus puikų detoksikuojantį, lieknėti padedantį gėrimą, kuris pagreitins medžiagų apykaitą. Šis gėrimas taip pat gausus vitaminų C ir K. Skaidulų gausus maistas ilgam suteikia sotumo jausmą ir yra nepakeičiamas lieknėjant. Taigi, rytą pradėti dubenėliu skanios košės — puikus pasirinkimas.

kaip numesti svorio kaip supermodelis liekninančios sūpynės

Mėlynėse daug antioksidantų ir polifenolių. Mičigano universitete atliktas tyrimas parodė, kad mėlynės, valgomos kartu su kitu maistu, padeda deginti polifenoliai degina riebalus riebalus. Baltosios bulvės užsitarnavusios blogą reputaciją, tačiau tinkamuose deriniuose, valgant pirmoje dienos pusėje, šios daržovės puikiai tinka ir metantiems svorį.

Ar treniruotės leidžia numesti kūno riebalus

Bulves reikėtų valgyti ne kaip garnyrą, o kaip pagrindinį patiekalą. Tinka patiekti su įvairiomis daržovėmis, salotomis. Australijoje atlikti tyrimai parodė, kad bulvės suteikia ilgesnį sotumo polifenoliai degina riebalus nei rudieji ryžiai ar avižų dribsniai.

polifenoliai degina riebalus

Alyvų aliejus gausus omega 3 ir omega 6 riebalų rūgščių, kurios mažina uždegimus, o pipirai pagreitina metabolizmą, ir jis išlieka greitesnis net praėjus kelioms valandoms po valgymo. Pastaruoju metu vis labiau populiarėjantys žalieji kokteiliai jau spėjo pavergti kone visų lieknėjančiųjų širdis. Pasigaminkite špinatų, obuolių ir imbiero kokteilį greitesniam svorio metimui.

Pranešti klaidą

Špinatuose yra geležies, vitaminų K ir A. Obuoliuose gausu skaidulų, kurios padeda deginti vidinius riebalus. Imbieras spartina medžiagų apykaitą. Vištiena ilgam suteikia sotumo jausmą.

Nuorodos kopijavimas

Kajeno pipirai pagerina medžiagų apykaitą net 35 procentais! Purdue universitete atlikto tyrimo duomenimis, kasdien vartojant kajeno pipirus net ir labai mažomis dozėmis, galima kontroliuoti alkio jausmą ir pagreitinti metabolizmą.

Pilvo preso ryškumas

Jei metate svorį nereiškia, kad nenusipelnėte deserto. Tiesą pasakius, juodasis šokoladas kuriame kakavos ne mažiau kaip 70 proc.

polifenoliai degina riebalus selenos gomez numesti svorio

Šis produktas turi daug antioksidantų, ypač flavanolių, kurie turi priešuždegiminių savybių. Graikiški riešutai — gerųjų riebalų šaltinis, kuris padeda reguliuoti insulino svyravimus. Žinoma, šokolado nereikėtų padauginti.

  • Geriausias riebalų deginimo kostiumas
  • Kaip prarasti dubens riebalų padas

Pasigaminkite pietums puikų troškinį, kuriame visos nepakeičiamos amino rūgštys ir gerieji riebalai. Bolivinėje balandoje yra amino rūgšties lizino, kuri ne tik padeda deginti riebalus, bet ir palaiko gerą kaulų ir odos būklę.

Pupelėse gausu skaidulų, kurios ilgam suteiks sotumo jausmą.