Numesti 1kg svorio,


Sąžiningai to laikantis, įmanoma per dešimt savaičių numesti apie dešimt kilogramų. Kai kiekvieną savaitę stabiliai šiek tiek sumažės antsvoris, sumažės širdies ir kraujagyslių ligų, diabeto ir insulto rizika.

A. Pauliukevičius: norint sveikai lieknėti, pakanka numesti 1 proc. kūno masės per savaitę

Geri patarimai, kaip numesti 10 kg per 10 savaičių: Sumažinti kalorijų suvartojimą. Kiekvienas 0,5 kg kūno masės yra maždaug kalorijų.

svorio netekimas max savaite

Kalorijos yra energijos saugyklos, gaunamos iš suvartoto maisto. Dauguma kalorijų yra sunaudojamos atlikti kasdienines veiklas valyti dantis, tvarkytis namuose, dirbti. Kai yra kalorijų perteklius, kūnas jas kaupia kaip riebalus ir numesti 1kg svorio didėja svoris.

Jeigu tikslas yra per 10 savaičių sulieknėti 10 kg, tada reikėtų stengtis numesti per savaitę 1 kg svorio, o tai reiškia, sumažinti kalorijų suvartojimą kalorijų.

Nuorodos kopijavimas

Valgyti liesiau. Norint numesti 10 kg, labai svarbu sveika mityba. Visada rekomenduojama prieš laikantis dietos pasitarti su gydytoju, kas geriausiai jums tinka. Į dienos valgiaraštį įtraukti daug daržovių ir vaisių.

30 patarimų, kaip numesti svorio

Rinktis liesą mėsą kalakutieną, vištieną, žuvįbaltymus ankštines daržoves pupeles ir kiaušinius. Vartoti visadalių grūdų makaronus ir duoną, o ne baltą duoną, batonus ir bandeles. Gerti daug vandens ir liesą pieną, kuris papildytų organizmo kalcio atsargas. Kalorijų suvartojimą kasdien sumažinti — kalorijų, kad bendras kalorijų suvartojimas per dieną būtų mažesnis.

Būti fiziškai aktyvesniems.

Kaip per savaitę be dietų numesti 3 kg?

Mankšta ir kalorijų sumažinimas yra svarbiausi dalykai, norint sulieknėti. Išsikelti tikslą sudeginti — kalorijų per dieną. Lengviausia sudeginti kalorijų yra nueinant apie 5 kg. Eiti tokiu žingsniu, kad šiek tiek paintensyvėtų kvėpimas, bet, kad būtų galima palaikyti pokalbį.

Kitos kalorijas deginančios veiklos yra važinėjimas dviračiu, šokiai, bėgimas, plaukimas, slidinėjimas ir pan. Norint išeikvoti rekomenduojamą kiekį kalorijų, dviratį minti reikia 41 — 68 min.

Didinti ištvermę.

Jums gali patikti

Daugiau kalorijų sudeginti ir paspartinti medžiagų apykaitą galima, įtraukus į savo savaitės dienotvarkę ištvermės treniruotę. Raumenų audiniai degina kalorijas net poilsio metu.

Todėl, kad dažniausiai lieknėjame neteisingai — laikomės pačių įvairiausių dietų, neleidžiame sau valgyti tam tikrų produktų ir t.

Kuo daugiau raumenų audinių, tuo daugiau kalorijų sudeginama per dieną. Rekomenduojama įtraukti pratimus, kurie treniruoja visas pagrindines raumenų grupes pečių, krūtinės, nugaros, rankos ir kojos. Tinka tokie pratimai atsispaudimai, pritūpimai, prisitraukimai, pratimai su svareliais, elastinėmis juostomis ir pan.

Sekite mus:

Stiprinti kūną. Reikėtų išsikelti tikslą atlikti širdies ir kraujagyslių sistemą stiprinančius pratimus beveik kiekvieną savaitės dieną. Per savaitę kardio pratimus reikėtų daryti bent min.

numesti 1kg svorio

Rekomenduojama 2 — 3 dienas daryti jėgos, o likusias 2 — 3 dienas — ištvermės treniruotes. Laikantis tokio sporto grafiko ir subalansuotai maitinantis, galima per savaitę numesti 1 kg ir po 10 savaičių — 10 kg. Vesti mitybos dienoraštį.

numesti 1kg svorio

Mitybos dienoraštyje reikėtų kasdien pažymėti viską, ką per dieną suvalgote. Pasidalyti numesti 1kg svorio progresu su patikimu žmogumi, kuris palaikytų numesti 1kg svorio laikytis dietos ir sportuoti.

lažintis numesti svorio

Be to, reikėtų sugalvoti savęs apdovanojimo sistemą, kuri motyvuoti nemesti tikslo. Pavyzdžiui, pažadėkite sau nusipirkti širdies ritmą ir aktyvumą nuolat stebinčią išmaniąją apyrankę, kai numesite 5 kg. Tai motyvuos tęsti susidarytą lieknėjimo planą, kol pasieksite trokštamų rezultatų.

Jūsų komentaras Komentarų nėra.