Namų lieknėjimo patarimai, Prenumeruok


Lieknėjimo iššūkis su Rūta - 2020 Sausis - 9 treniruotė

Leiskite sau valgyti viską, bet po nedaug Ne tam tikras maistas jus tukina, o porcijos. Galite valgyti viską, ko geidžia jūsų širdis, bet mažomis porcijomis, kad per dieną sunaudotumėte visas gautas kalorijas.

  • Daugeliui šie žodžiai siejasi su badavimu, neskaniu, prėsku maistu, savęs varžymu ir kančia.
  • Rinktis ilgesnį svorio metimo būdą yra išmintingiau, nes kilogramus mesite lėtai ir stabiliai, taip sudarydamos didesnę galimybę kilogramams nebegrįžti.
  • Svorio netekimas maži pokyčiai
  • Kevinas svorio metimas

Valgykite, kol pajusite sotumą, o ne persivalgysite Valgykite lėtai namų lieknėjimo patarimai vos pajutę sotumo jausmą, padėkite šakutę. Jūsų tikslas yra pavalgyti, o ne persivalgyti.

  1. Paprastai padaroma šventinė šukuosena VIDEO - Kuo pavojingos dietos, kurios žada didelį numestų kilogramų kiekį per trumpą laiką?
  2. Kaip greitai, bet saugiai numesti svorio. 11 lieknėjimo guru patarimų | atvara.lt
  3. Ar ms priversti mesti svorį

Pusę jūsų lėkštės namų lieknėjimo patarimai užimti vaisiai ar daržovės Laikykitės paprastos taisyklės, kuri užtikrins, kad jūsų mityba būtų sveika ir visavertė.

Pusę bet kokio valgomo patiekalo turi sudaryti šviežios ar minimaliai apdorotos daržovės arba vaisiai.

visada išsipūtęs ir negali mesti svorio

Kavinėje ir restorane visada užsisakykite mažą porciją Nesvarbu, ką užsisakote namų lieknėjimo patarimai kavą, sriubą, salotas, ledus ar rūgščios medžiagos degina riebalus visada rinkitės pačią mažiausią porciją ir mažiausiai kaloringus priedus. Pagudraukite su savimi Jei žinote, kad jums nepavyks atsisakyti kaloringų skanėstų ir užkandžių, namuose turėkite tik vieną pakuotę ir mažiausią įmanomą porciją.

Pietus pradėkite salotomis ar sriuba Sriuba ir salotos suteikia sotumo jausmą ir jos mažiau kaloringos nei antrieji patiekalai.

Buvau "gražiai apvali" Pirmiausiai reikėtų pradėti nuo to, kad visą savo gyvenimą buvau stambi, ne stora, o gražiai apvali.

Namų lieknėjimo patarimai duonos Duoną valgykite kaip atskirą patiekalą, o ne priedą. Kavinėje paprašykite, kad duonos jums iš viso neneštų.

Patikimiausia svorį mesti pamažu, kontroliuojant dielotogui. Bendrų patarimų, kaip sulieknėti, galima pasiskaityti internete.

Mokslininkai apskaičiavo, kad jų kaloringumas vidutiniškai yra dvigubai didesnis, nei turėtų būti. Gerkite pakankamai skysčių Troškulį lengva supainioti su alkiu, nes mūsų organizmas vienodai pasisavina skysčius iš gėrimų ir valgių.

Kaip greitai, bet saugiai numesti svorio. 11 lieknėjimo guru patarimų

Vakarais valgykite mažiausiai Pusryčiams rinkitės sočiausią maistą, pietums — lengvą, bet įvairių, o vakarienei — mažiausiai kaloringą. Nevalgykite priešais televizorių ar kompiuterį Žiūrėdami televizorių ar naršydami po internetą, galite suvalgyti dideles porcijas, to net nepastebėję.

namų lieknėjimo patarimai

Užkąskite prieš vakarėlį namuose Išgerkite stiklinę vandens ir suvalgykite saują riešutų. Taip vakarėlyje nejausite didelio alkio ir nepersivalgysite.

Sekite mus:

Visada su savimi turėkite sveikų užkandžių Sunkiausia atsispirti pagundoms, kai pajuntame didelį alkį, o po ranka neturime sveikų užkandžių.

Pasirūpinkite, kad jūsų rankinėje visada būtų mažas maišelis riešutų ar vaisius. Gerkite vandenį Vanduo geriausias gėrimas, nes jis atgaivina ir neturi kalorijų.

namų lieknėjimo patarimai

Kartais pabūkite vegetaru Valgykite mėsą tik tada, kai jaučiate mėsos poreikį, o paprastai rinkitės vegetariškus patiekalus. Visada rinkitės pilno grūdo produktus Venkite baltų miltų, jie sunkiai virškinasi, didina cukraus kiekį kraujyje, o pilno grūdo gaminiai reguliuoja cukraus kiekį kraujyje, suteikia jums vitaminų ir mineralinių medžiagų bei ilgesnį sotumo jausmą.

Valgykite pusryčius Pusryčiai greitina medžiagų apykaitą ir suteikia reikalingos energijos. Užsiimkite aktyvia fizine veikla mažiausiai 3 val.

kaip numesti svorio vamzdis numesti svorio laikotarpis

Po treniruočių nesmaližiaukite Jei norite, kad treniruotės padėtų jums numesti svorio, o ne jo namų lieknėjimo patarimai, susilaikykite nuo deserto. Susilaikykite nuo deserto po pietų Pietums užtenka sriubos ar salotų ir antro patiekalo.

Valgydami desertą dažnai namų lieknėjimo patarimai suvartotų kalorijų kiekį dvigubai.

LIEKNĖJIMO specialistės auksiniai patarimai: ką daryti, kad kilogramai negrįžtų?

Nevalgykite prieš miegą Maistas suteikia mums energijos, bet miegui jos nereikia. Nevalgykite maisto iš pakuočių Kad ir ką valgytumėte, visada įsidėkite maistą į lėkštę ir geriausia ne daugiau pusės, kiek yra pakuotėje.

Tai yra vienintelis realus ir efektyvus būdas numesti svorio, nes nesukuriant kalorijų deficito svoris kristi negali. Arba mes suvalgome daugiau kalorijų nei sudeginame, taip skatindami svorio prieaugį, arba suvalgome tiek, kiek išjudame, taip išlaikydami esamą svorį. Jei kalorijų suvalgome mažiau nei sunaudojame paros metu, svoris pradeda kristi žemyn. Tačiau reikia nepamiršti ir kitų faktorių, kurie padės lengviau sukurti reikalingą kalorijų deficitą ir efektyviau naudoti maistines medžiagas organizme.

Palaukite sotumo Jei pabaigę valgyti jaučiatės alkani, palaukite minučių, kol pajusite sotumo jausmą. Nevartokite dirbtinių saldiklių Saldikliai neturi daug kalorijų, bet jie skatina apetitą. Cukrų galite keisti medumi arba klevų sirupu.