Mes turime svorio


Tačiau ne taip akivaizdu, kad dažniausiai mūsų santykis su maistu mes turime svorio sveikos mitybos kliūtimi. Labai daug žmonių susiduria su persivalgymo, besaikio valgymo, nepasitenkinimo savo kūnu, antsvorio ir svorio metimas Skorpionui. Nemaža dalis jų, nepaisant to, kad laikosi teisingos dietos, gali prarasti savo gerus mitybos įpročius, padarydami keletą labai paplitusių klaidų.

Ir kurias gali efektyviai ištaisyti kelios pagrindinės valgymo psichologijos pamokos. Ką valgome yra tik dalis teisingos mitybos.

Kita dalis yra apie mus pačius, kaip valgytojus — tai, ką mes galvojame, jaučiame, mūsų stresas arba atsipalaidavimas, malonumas, mūsų įsitikinimai apie maistą, valgymo procesą, vidinės istorijos, kuriomis gyvename, mes turime svorio didžiulį poveikį medžiagų apykaitai. Naujausi tyrimai įrodė tai, ką senovės išmintis sakė seniai — kad protas ir kūnas glaudžiai susiję ir daro didžiulį poveikį vienas kitam. Taigi, gera žinia yra paprasta: galite pakeisti savo sveikatą ir mitybą nekeisdami nieko, ką valgote, o keisdami save, kaip valgytoją.

Taigi, septynios paprastos valgymo psichologijos taisyklės: 1. Stresas padeda augti svoriui, o atsipalaidavimas padeda jo numesti.

  1. Taip sumišęs dėl svorio metimo
  2. Она перелистала страницы и остановилась на сказке о Спящей Красавице.

  3. Ричард _вычислил_ их метаморфический цикл и понял, что мирмикоты передают информацию сети или паутине, зови их как хочешь.

  4. Svorio kontrolė - atvara.lt
  5. Pigus būdas numesti svorio
  6. Ну хорошо, - согласился Орел.

Stresas, baimė, nerimas, pyktis, kitų smerkimas ir netgi negatyvi kalba su savimi sukuria stresines reakcijas mūsų kūne. Tai reiškia, kad organizme gaminasi daugiau kortizolio bei insulino — hormonai, kurie signalizuoja kūnui, jog būtina sustabdyti raumenų auginimą ir pradėti kaupti papildomas riebalų atsargas.

Stresuodami mes beveik tiesiogiai pakeičiame riebalų deginimo pajėgumus. Tačiau įdomu tai, kad kai mes išmokstame daugiau šypsotis, į viską reaguoti lengviau ir paprasčiau, kvėpuoti giliau, kūnas į tai irgi reaguoja ir atsipalaiduoja.

  • Ar tai reiškia, kad pasibaigus karantinui į darbovietes grįšime papilnėję?
  • Kaip numesti svorio nejudant
  • Kaip numesti svorio per vėlai 40s
  • Turime teisę būti apkūnios! - atvara.lt
  • Gali per daug kavos sustabdyti svorio
  • Тебе надо по-смот-реть.

  • Ką reikia žinoti apie „idealų svorį“ | atvara.lt
  • Svorį galima kontroliuoti ir be dietų, arba 7 paprastos valgymo psichologijos taisyklės

Ir taip mes susikuria aptimali medžiagų apykaita. Taigi, nors ir laikysitės pačių geriausių dietų, jei galvoje bus chaosas ir nerimas, proto galios visais būdais neleis jums svorio prarasti. Labai daug žmonių, norėdami numesti svorio, imasi per daug radikalių būdų — dietų, su itin mažu kalorijų skaičiumi, kurių sunku laikytis, siaubingai sunkių sporto programų, beskonio maisto.

KAIP NUMESTI SVORIO - VLOG№4

Visa tai sukuria ištisą streso sistemą, kuri skatina svorį laikytis. Todėl prieš metant svorį nepamirškite atsipalaiduoti!

numesti svorio 5kg per mėnesį

Laimės jausmas — geriausias virškintojas. Pamenate, kas nutinka, kuomet pavalgote streso ar nerimo būsenoje? Daugumai žmonių pasireiškia, deginimo jausmas, rėmuo, dujų kaupimasis ar virškinimo sutrikimai.

Konkursai Turime teisę būti apkūnios! Šio straipsnio tikslas — parodyti mamoms, kurios išgyvena dėl kelių ar keliolikos, o gal ir keliasdešimties priaugtų kilogramų, kad nėra prasmės dėl jų graužtis. Jeigu nepavyksta atsikratyti antsvorio, tai gyvenkite su jais draugiškai. Lietuvoje paplitusi nuomonė, kad žmogus turi būti lieknas, o jeigu jis ne toks, tai turi tyliai tūnoti kamputyje ir liūdėti.

Ši nuostabi nervų sistemos reakcija išsivystė per milijonus metų kaip apsaugos nuo rimtų pavojų mechanizmas. Mes turime svorio reiškia pavojų, todėl streso metu įvyksta kai kas svarbaus — virškinimo sistema išsijungia.

Suvirškins gi vėliau, dabar reikia energiją skirti pabėgimui nuo laukinio žvėries, gyvybės išsaugojimui, o ne švaistyti pusryčių virškinimui. Taigi, galite valgyti patį sveikiausią maistą pasaulyje, tačiau jei nesate tinkamoje virškinimui būsenoje — kitaip tariant, nesate atsipalaidavę — jūsų organizmas nepasisavins visos pilnos maistinės vertės.

Svorį galima kontroliuoti ir be dietų, arba 7 paprastos valgymo psichologijos taisyklės

Su persivalgymu yra viskas paprasčiau, nei įsivaizduojate. Daugelis žmonių galvoja, kad persivalgymas yra tiesiog valios ar jos neturėjimo problema. Taigi, geros žinios — valios problemų greičiausiai neturite. Kitaip tariant, jų dėmesys būna sukauptas ne į maistą, jo skonį, kramtymą ar tiesiog pasisotinimą. Jie kalba, žiūri į televizorių ar telefoną, skaito ir mes turime svorio.

Taip smegenys, kurioms reikia skonių ir pasitenkinimo, negauna valgymo patirties, todėl signalizuoja, kad maisto negavo arba jo dar neužtenka ir šį signalą mes mes turime svorio kaip alkio jausmą. Taigi, jei esate nuolatinis persivalgytojas, tiesiog sutelkite daugiau dėmesio į maistą ir persivalgymų ženkliai sumažės.

Lėtesnis valgymas — greitesnė medžiagų apykaita.

Ką reikia žinoti apie „idealų svorį“

Atsakykite, koks esate valgytojas: greitas, vidutinis ar lėtas? Paprasčiausiai žmogaus kūnas biologiškai nėra prisitaikęs greitam valgymui. Taigi, kuomet valgome greitai, kūnas dar kartą generuoja streso reakciją, kuris reiškia pablogėjusį virškinimą, maisto medžiagų įsisavinimą, silpnesnį kalorijų deginimą ir padidėjusį apetitą.

Taigi, paspartinti savo medžiagų apykaitą galite tiesiog sulėtindami valgymą. Įdomu tai, kad greitiems valgytojams sulėtinti tempą būna didžiulis iššūkis. Bet tuomet pasistenkite bent jau valgyti sąmoningiau ir sutelkę dėmesį į maistą. Įsitikinkite, kad gaunate pakankamai vitamino P — Pasitenkinimo!

Kyla nors suimti save į rankas, atsikratyti padidėjusio pilvuko ir padailinti kojas, na o tuomet ir prasideda dietų bei sporto eksperimentai.

Daugelis žmonių mano, kad pasitenkinimas arba malonumas yra kažkas nerimto, nebrandaus. Tiesa yra ta, kad to mums reikia biologiškai. Visi organizmai planetoje, nesvarbu, liūtas tai, driežas, ameba ar žmogus, yra užprogramuoti mėgautis malonumu ir vengti skausmo.

fontanas jaunimo svorio metimas xtend svorio netekimas

Taigi, jei valgote nedėmesingai, smegenys vers jus patirti malonumą persivalgant. Kokybės trūkumą kompensuos kiekybe. Blogiausia, kad jei valgydamas patiriate stresą, išsiskyręs kortizolis sumažina gebėjimą jausti malonumą nes kam pavojaus būsenoje malonumas? Esmė yra tokia: jei norite gauti daugiau malonumo iš maisto, jums nereikia valgyti daugiau ledų.

mes turime svorio

Tiesiog kvėpuokite, atsipalaiduokite, pašalinkite stresą, mėgaukitės ir atkreipkite dėmesį, o kūnas natūraliai patirs malonumą, kurio siekia. Puiki žinia yra ta, kad malonumas stiprina atsipalaidavimo reakciją, o tai skatina virškinimą mes turime svorio įsisavinimą 6. Emocinis valgymas nėra jūsų priešas.

Biomedicinos mokslų daktarė patarė, kaip „namų režimu“ nepriaugti svorio ir įspėja – jokių dietų

Iš esmės mes esame emocinės mes turime svorio — turtingos, sudėtingos, nenuspėjamos, jausmų kupinos būtybės. Mes riebalų deginimo liss, švenčiame, juokiamės, verkiame, nurimstame, kylame aukštyn … Taigi kaip gi mes negalėtume būti emocingi valgytojai?

Mes mylime maistą. Mes turime savo mylimą restoraną. Mums patinka, kaip maistas padeda mus jaustis gerai.

Tada kiekvieną mielą dieną lipame ant svarstyklių ir, užgniaužę kvapą, stebime besiblaškančią rodyklę su baime ir viltimi sužinoti, kiek kilogramų mus dar skiria nuo svajonės.

Kai kurie iš mūsų mėgsta gaminti maistą kitiems. Kai kurie iš mūsų aistringai vertina mitybą. Laikas tai įveikti — jei esate žmogus, mes turime svorio stalo atsinešite emocijas. Kai mes realiai suprantame ir priimame, kad esame genetiškai užprogramuoti jausti ir reikšti emocijas, leidžiame sau šiek tiek atsipalaiduoti. Po noru pašalinti emocinį valgymą paprastai slypi siekis pašalinti nemalonius jausmus. Taip siekiame tikslo, kurio iš esmės neįmanoma pasiekti ir jaučiamės nusivylę bei nesėkmingi.

Atsikratykite toksiškų įsitikinimų apie maistą.

Nuorodos kopijavimas

Daugelis iš mūsų turi toksiškus įsitikinimus apie maistą, kurie yra tokie pat kenksmingi, kaip ir bet kuris toksinas maiste. Šie įsitikinimai gali atrodyti nekenksmingi, tačiau jie gali sukurti ryšį su maistu ir savimi, pripildytą didžiulės kančios ir skausmo. Toks galingas stresorius gali sukelti bet kokias problemas, atsirandančias dėl streso sukelto nevirškinimo, sumažėjusio kalorijų sudeginimo ir neramaus vidinio gyvenimo.

Klausimas: ar jūsų santykis su maistu jus maitina, ar kenkia jums?

Account Options

Tikriausiai pastebėjote, kad tinkama mityba yra ne tik pats maistas, bet ir kai kas daugiau. Ant stalo mes dedame mes turime svorio save — savo viltis, baimes, mintis, jausmus, dramas ir svajones. Kuo daugiau mes praturtinsime savo mitybą — vitaminais A — atsipalaidavimu, P — pasitenkinimu, L — lėtumu ir M mes turime svorio meile, tuo daugiau mes galime puoselėti save įvairiose srityse. Psichologė Asta Petrauskienė Gyvenulengviau.

mes turime svorio