Kaip numesti gilius riebalus


Kitaip pakenksite sveikatai: sportas sunaudoja paskutines energijos atsargas, be to, jis sukelia organizmui stresą.

Norite plokščio pilvo vasarą? Nesudėtingi pratimai duos stulbinamų rezultatų!

Pasak jo, turintiems antsvorio pirmiausia reikia jo atsikratyti pakeitus kai kuriuos valgymo įpročius. Be to, jei po sporto jaučiatės pavargę, reiškia, kad kažką darote ne taip.

kaip numesti svorio, kai jums 50

Geras būdas koreguoti mitybą, sako profesorius — protarpinis badavimas. Jis reiškia, kad išplečiamas nevalgymo laikas, per kurį sudeginama dalis kūno riebalų.

numesti svorio dėl nutukimo laikotarpis sustabdyti svorio netekimas

Pavyzdžiui, sako jis, jei pradėsite valgyti 10 val. Tačiau, primena A. Unikauskas, tai nereiškia, kaip numesti gilius riebalus laikantis siūlomo režimo galima valgyti bet ką.

riebalų pora praranda svorį kartu riebalų deginimas matcha

Pasak jo, tinkami produktai tokiam mitybos režimui — riešutai, žalios daržovės, kokosų aliejus, avokadai, kiaušiniai, jogurtas, sviestas, mėsa ir žuvys. Pradėjus protarpinį badavimą reikėtų atsisakyti duonos, makaronų, bulvių, cukraus, perdirbtų maisto produktų.

kaip pašalinti ančių riebalus svorio stovykla mus

Pietums — keptą žuvį su daug salotų lapų, sėklų ir žalių pjaustytų brokolių. Vakarienei — salotos su vištiena.

nukreipkite į liekninančius veidrodžius

Tiesa, nėščiosios ir maitinančios krūtimi mamos tokio mitybos režimo laikytis negali. Atsargesniems reikėtų būti ir sergantiems diabetu.

kaip numesti gilius riebalus taikos korpuso svorio metimas