Kaip atkurti svorio metimą, Numesti svorio ne taip sunku, kaip gali atrodyti


Dietos Numesti svorio ne kaip atkurti svorio metimą sunku, kaip gali atrodyti Antsvoris bei nutukimas — vienas didžiausių ojo amžiaus sveikatos iššūkių.

Nuo metų nutukimo paplitimas Europoje patrigubėjo ir šiuo metu tebedidėja, ypač vaikų tarpe. Nutukimas sukelia ne tik fizines bei psichologines problemas, bet ir didina įvairių neužkrečiamų ligų riziką — kardiovaskulinių, vėžio, diabeto.

Dietos. Kaip numesti svorio

Kuo didesnis svoris, tuo didesnė tikimybė, kad ligos atsiras. Net procentų mirčių Europoje fiksuojama dėl nutukimo. Kaip numesti svorio?

TEMA Archyvas Šiomis dienomis žmonės nori greitų rezultatų — tai tiesiog normalus šiuolaikinio žmogaus smegenų veikimo mechanizmas. Deja, tačiau realybėje viskas ne visuomet klostosi taip, kaip mums norėtųsi. Ne viskas vyksta staiga, ar net ne taip greitai, kaip norėtųsi. Tokią filosofiją galima pritaikyti daugybei gyvenimiškų atvejų, o taip pat ir svorio metimo procesui.

Gerai žinoma, kad svoris mažėja tuomet, kai sumažinamas su maistu ir gėrimais gaunamų kalorijų kiekis, bei padidinamas fizinis aktyvumas, kurio metu kalorijos deginamos.

Lieknėjimo aritmetika tokia: norint sulieknėti, žmogui turi trūkti energijos ir tą trūkstamą energiją reikia pasiimti iš atsargų — riebalinio audinio.

Svorio mažinimo patarimai 2 dalis Pirmoje svorio mažinimo dalyje kalbėjome apie būdus, kaip galima mažinti maisto kiekius ir reguliuoti valgymo dažnumą. Šioje dalyje pratęsime pokalbį apie svorio mažinimo optimizavimo būdus ir pažvelgsime į maisto kokybę, kaloringumo mažinimą, tam tikrų produktų ribojimą ir derinimą tarpusavyje bei susipažinsite su maisto kiekių ir kalorijų rūšies periodizacija. Sužinosite kaip ji daroma ir kam apskritai reikalinga. Maisto kokybė kaloringumo mažinimas.

Tai suvokiant, galima išsikelti lieknėjimo tikslus ir numatyti planą tikslams pasiekti. Tačiau ne kiekvienam lieknėjančiam tai paprasta.

riebalų svorio metimo kostiumas lieknėjimo istorija

Juk žmogaus fiziologija funkcionuoja taip, kad esant maisto gausai parduotuvėse ir šaldytuvuose, aktyvuojami svorio atsargų kaupimo mechanizmai. O šiems ydingiems mechanizmams nukenksminti reikia nemažai kantrybės ir teisingos taktikos. Pripuolamai laikantis dietų, žmogaus elgesio fiziologija nepasikeičia bei dar labiau provokuojamas noras persivalgyti.

kaip mados modeliai numeta svorio

Dietos nepadeda suformuoti naujų, teisingų valgymo įpročių. Būtent dėl dietų laikymosi, metams bėgant, svorio priaugama dar daugiau. Norint negrįžtamai numesti svorio, be kalorijų vartojimo apribojimo ir išeikvojimo padidinimo, reikia protingai pamažu keisti valgymo ir judėjimo elgesį.

kaip atkurti svorio metimą

Labai svarbu nebijoti, kad gali nepavykti. Baimė, kad svorio numesti nepavyks, kad neturėsite pakankamai valios, dažnai nutolina svorio metimą. Valgymo įpročiai keičiami po truputį, išmokstant naujų dalykų — išmokstant pajusti alkį, valgyti lėtai, teisingai vartoti skysčius, valgyti įvairų maistą, išmokstant valgyti net ir neteisingą maistą.

Kuo nutukimo laipsnis didesnis, kuo vėliau pradedama lieknėti, tuo sunkiau pasiekti rezultatų, tuo sunkiau išugdyti naujus teisingus refleksus ir nutraukti senus susiformavusius ydingus ratus.