Kaip aš galiu padidinti savo svorio


Lap 26, Žmogaus organizmui reikalingas subalansuotas ir pakankamai įvairus maistas. Pagrindinės maisto medžiagos yra baltymai, angliavandeniai bei riebalai, kurie, norint užtikrinti gerą sveikatą, turi būti vartojami tam tikromis proporcijomis. Šios proporcijos priklauso ir nuo žmogaus gyvenimo būdo: aktyvesnis gyvenimo būdas reiškia didesnį energijos sunaudojimą ir didesnį jos poreikį.

Ką sako mūsų klientai:

Šią temą pasirinkau dėl to, svorio skaitymas noriu visus informuoti, kad yra pasaulyje ne tik nutukusių žmonių, bet ir tokių, kurių kūno masė yra žymiai mažesnė, nei normali, taip pat noriu atskleisti būdus, kaip spręsti šią problemą.

Neteiktinas terminas — viršsvoris. Antsvoris kartais dar vadinamas nutukimu, nors nutukimu laikytinas didelis antsvoris ir riebalų susikaupimas organizme. Nutunkama, kai su maistu gaunama daugiau kalorijų, negu kaip aš galiu padidinti savo svorio išeikvojama energijai, ir maisto medžiagų perteklius virsta riebalais. Tad šiuo darbu noriu pateikti įvairią informaciją, o ypač, kaip kovoti su mažu svoriu. Lieso žmogaus akimis žiūrint, priaugti svorio labai sudėtinga, nes reikia valgyti daug ir dažnai.

Jei norite svorį sėkmingai padidinti, reikia valgyti tiek, kad balansuotumėte tarp persivalgymo ir japonų lieknėjimo fermentas jausmo. Galbūt kai kuriems tai atrodo nesudėtinga priežastis, bet daugeliui lieknų žmonių tai atrodo praktiškai neįgyvendinama. Todėl tie, kurie fiziškai negali suvalgyti tiek maisto, kiek reikia, turi vartoti specialius papildomo maitinimo gėrimus, vadinamąjį medicininį maistą.

Kaip aš galiu padidinti savo svorio skysto pavidalo maistas, prisotintas kaip aš galiu padidinti savo svorio medžiagų, vartojamas tarp įprastų valgymų.

Tik nesavivaliaukite — juos jums turi rekomenduoti profesionalus mitybos specialistas.

  1. Krūtinė Organizatorių nuotr.
  2. Pradedančiųjų klaidos, kurios trukdo siekti rezultatų

Vienas iš tokių pavyzdžių yra tvirtinimas, kad antsvoris trumpina gyvenimą. Tačiau ar taip yra iš tikrųjų? Apie antsvorio žalą sveikatai kalba visi, tačiau argi nuo to mums tampa aiškiau, kuo jis iš tiesų toks pavojingas? Jeigu bandytume sužinoti daugiau, išgirstume netikėtų atsakymų. Pasirodo, nedidelis antsvoris nėra toks pavojingas, kaip įprasta manyti.

Nuorodos kopijavimas

Maža to, kartais jis gali būti netgi naudingas. Žinoma, turimas omeny ne nutukimas, o keli papildomi, dažnai netgi menami, kilogramai. Milijonai moterų su jais kariauja nė nesusimąstydamos, kad tai gali pakenkti jų sveikatai.

kaip aš galiu padidinti savo svorio

Mirtingumo kreivės ir kūno masės indeksas kinta pagal U formą. Ir svorio perteklius, t. Tačiau pernelyg mažas svoris yra pavojingesnis sveikatai nei didelis. O juk, kalbant apie antsvorį, širdies ligos minimos pirmiausiai. Šias netikėtas išvadas patvirtino vokiečių ir šveicarų mokslininkai, kurie taip pat pastebėjo, kad turintys antsvorio pacientai miokardo infarktu perserga lengviau nei žmonės, galintys pasigirti idealiu svoriu.

Kaip priaugti svorio?

Nuo ko tai priklauso? Be reikalo liesėti, vadinasi, sirgti? Šiuo klausimu tyrėjų nuomonė vieninga: nors akivaizdžiai matyti, kad jums reikėtų numesti kelis kilogramus, tačiau jeigu jie jums nesukelia sveikatos problemų žinoma, tuo įsitikinti reikėtų atlikus išsamius tyrimusneverta vaikytis nustatytų standartų.

Tačiau su specialistais, bet kokiu atveju būtina pasitarti. Dietų laikymasis per prievartą sukelia įvairių kaip aš galiu padidinti savo svorio sutrikimų. Įrodyta, kad nuolat besilaikantys dietų žmonės beveik visada yra prastos nuotaikos.

Kaip greitai numesti svorio?

Tačiau svarbiausia, kad svorio metimas per prievartą gali sutrikdyti viso organizmo sistemų veiklą. Pirmiausia, sumažėjus kūno masei, susilpnėja imunitetas. Kad ir kaip būtų keista, ir antsvoris, ir per mažas svoris turi vienodos įtakos naujų navikų atsiradimui.

Kaip priaugti svorio – 20 naudingų patarimų

Pavyzdžiui, storosios žarnos arba inkstų vėžys gali atsirasti nuo ilgalaikių dietų su padidintu baltymų kiekiu laikymosi. Tad būtinai apie tai pamąstykite. Koks organas ir kada sunegaluos, sunku pasakyti, tačiau tai, be abejonės, kada nors gali įvykti. Jei jūsų liesumas nesusijęs su jokia konkrečia fizine ar psichologine liga ir esate toks iš prigimties, vienintelis būdas priaugti svorio iki normos — valgyti dažnai ir normaliomis porcijomis.

Dietologai pabrėžia, kad toks svorio priaugimo būdas nėra paprastas, nes liesi žmonės įpratę valgyti retai ir mažomis porcijomis. Taip pat liesiems žmonėms nesunku ilgai nevalgyti, o vėliau jie gali to kalorijų trūkumo ir nekompensuoti.

kaip aš galiu padidinti savo svorio

Jei kaip aš galiu padidinti savo svorio žmogus nepavalgys reikiamu metu, jis vėliau pavalgys daugiau ir taip kompensuos trūkumą. Apskritai liesų žmonių yra gerokai mažiau nei apkūnių. Gydytojai sako, kad liesi žmonės sudaro tik apie 5 proc.

pilvui lieknėti riebalus deginantys fermentai

Nors įprasta manyti, kad svoris auga tiems, kurie daug valgo vakarais ir mažai juda, taip manyti neteisinga. Dietologai pataria įsidėmėti, kurie maisto produktai yra kaloringi, o kurie — ne, ir nekaloringų produktų valgyti tik tiek, kiek reikia.

Pavyzdžiui, daržovės nėra kaloringas maistas ir jų reikėtų valgyti tik tiek, keik reikia organizmui — — g per dieną. Taip pat neturėtumėte manyti, kad norėdami priaugti svorio turite nesportuoti, o tik valgyti. Juk nenorite, kad priaugti kilogramai būtų tik riebalinis audinys?

kaip aš galiu padidinti savo svorio svorio metimas amravati

Tačiau neturėtumėte pamiršti, kad visas išsportuotas kalorijas turite susigrąžinti su maistu. Yra geras būdas apsiskaičiuoti savo liesumą. Svarbiausia, kad jaustumėtės ir gyventumėte sveikai, bet jei abejojate, ar sveriate pakankamai, pasitikrinkite, ar jūsų kūno masės indeksas KMI pakankamas t. Kuo mažesnis mažiau nei 18 KMI, tuo didesnė grėsmė jūsų sveikatai.

Pradėk savo 30 dienų pasikeitimą jau dabar

Nors, atrodo, valgau viską ir apetitu nesiskundžiu, niekaip negaliu perlipti 42 kg ribos. Padidinti svorį dažnai sunkiau negu jį numesti, dėl to reikia nustatyti mažo svorio atsiradimo priežastį ir tik po to imtis kokių nors veiksmų.

Atsakykite sau į keletą paprastų klausimų: ar svoris sumažėjo po ūmios arba lėtinės ligos? Sumažėjo greitai?

kaip aš galiu padidinti savo svorio

Išlieka geras apetitas? Valgote kaip įprastai? Maistas kelia pykinimą ir norą vemti?

Konrad Čeglik

Skauda pilvą? Yra kitų blogos savijautos simptomų, pvz. Tokiu atveju patarčiau padidinto kaloringumo dietą ir papildomus vitaminus. Daugiau riebalų ir baltymų: kiaušinių, sojos, riebaus pieno, varškės, sūrio. Sportininkams skirti papildai su aminorūgštimis ir vitaminais.

KLAUSIMAI-ATSAKYMAI

Galima pateikti keletą patarimų kūdiems žmonėms: Svorių treniruotė Svorių treniruotė apima įrangą, kuri įgalina įvairiausius pasipriešinimus. Bet kuris, norintis užsiauginti raumenų masės privalo atlikti keletą dalykų.

kaip aš galiu padidinti savo svorio

Pirma, treniruotis su dideliais svoriais. Dideliais svoriais, tai nereiškia, kad tai būtent jums, tiesiog reikia prisitaikyti sau. Masei priaugti tai yra per daug.

Po konsultacijų nusprendėme, kad geriausias variantas individualus mitybos planas ir individuali sporto programa.