Jokio svorio metimo priepuolio fazėje


Standartinė publikacija Sportas — sveikata. Ir tik tiek.

kaip paprašyti jos numesti svorio kaip sudeginti 10 kūno riebalų

Norint sumažinti svorį, reikia išeikvoti daugiau, nei suvartojate. Ši maksima kartojama ne vieną dešimtmetį. Ją galima išgirsti iš kūno rengybos trenerių, ekrano žvaigždžių, maisto produktų jokio svorio metimo priepuolio fazėje gėrimų gamintojų ir netgi gydytojų.

Pensilvanijos svorio metimo stovykla praranda 10 kūno riebalų per 6 mėnesius

Mintis, kad ledai ar šokoladukas prieš arba po aktyvios treniruotės nepakenks, padeda visiems — ir sporto salėms, pardavinėjančioms abonentus ir personalines treniruotes, ir produktų parduotuvėms, ir mums patiems: malonu save jokio svorio metimo priepuolio fazėje už teisingą gyvenimo būdą. Problema tik viena: viskas visai ne taip.

Spausdinti Kad sugrįžtų į TV, G. Juodeika atsikratė 25 kg LNK nuotr. Dvidešimt penki kilogramai vos per tris mėnesius.

Pateikiame pagrindines žurnalistės išvadas. Judėjimas pervertinamas Medžiotojai rinkėjai eikvoja tiek pat energijos, kiek eiliniai amerikiečiai ar europiečiai Paplitęs įsitikinimas, kad šiuolaikiniai žmonės priauga daug svorio, nes vidutiniškai judame daug mažiau, nei mūsų protėviai. Todėl tyrėjai mėgsta tyrinėti tautas, išlaikiusias pirmykštį gyvenimo būdą, kai vyrai kiauras dienas laksto, medžiodami žvėris, o moterys prižiūri ūkį ir vaikus.

Pilna portalo versija dieta Dieta, kurios laikytis pavyks net tinginiams: viskas, ko reikia — miegas

Antropologas Hermanas Pontzeris iš Hunterio koledžo išvyko į Tanzaniją stebėti hadzųlig šiol gyvenančių medžiotojų ir rinkėjų gyvenimą.

Kai paskaičiavo, kiek kalorijų jie eksperimente dalyvavo 18 — 75 metų amžiaus 13 vyrų ir 17 moterų sunaudoja per dieną, rezultatai nustebino: lieknieji medžiotojai rinkėjai eikvodavo tiek pat energijos, kiek ir šiuolaikiniai amerikiečiai ar europiečiai. Kaip tai paaiškinti?

noriu numesti svorio meme

Visų pirma, sunaudojamų kalorijų kiekis priklauso ne tik nuo judėjimo, bet ir nuo tūkstančiams kitų mūsų organizme vykstančių ir gyvybę palaikančių procesų sunaudojamos energijos.

Šio ir kitų neakivaizdžių organizme vykstančių procesų įtaka nepakankamai įvertinama.

  • Dieta | 1 puslapis | atvara.lt
  • Незваные гости не помешали Наи броситься к сыну и утешить К тому времени трое или четверо октопауков, птицы, дыни и образец ватного материала уже переместились в коридор, но в комнате еще оставалось шестеро инопланетян.

  • Kad sugrįžtų į TV, atvara.ltka atsikratė 25 kg | atvara.lt
  • KLAUSIMAI-ATSAKYMAI

Tai, kad hadziai nenaudoja daugiau kalorijų nei mes, gali rodyti kitą paprastą faktą: jie nepersivalgo. Fizinis krūvis vis vien reikalingas Fiziniai pratimai naudingi kūnui ir protui Net jei bėgtakis jūsų apimčių niekaip nepakeis, atsisakyti jo nevertėtų, tvirtina Belluz: fiziniai pratimai naudingi kūnui ir protui.

  • Kaip greitai numesti svorio?
  • Maistas, kurį galite įtraukti į savo mitybą kaitaliojimo fazės metu: pomidorai, agurkai, ridikėliai, špinatai, šparagai, porai, žaliosios pupelės, kopūstai, grybai, salieras, pankoliai, baklažanai, cukinijos, paprikos.

Garsios nepriklausomų tyrimų organizacijos Cochrane darbas parodėkad pratimai svorį sumažina nedaug ir efektyviausi, kai derinami su specialia dieta, tačiau sumažina širdies kraujagyslių ligų ir diabeto išsivystymo riziką netgi tiems, kas nesulieknėjo. Kiti tyrimai taip pat patvirtinakad reguliarios apkrovos mažina demencijos ir Alzheimerio ligos išsivystymo riziką ir padidina kognityvinius gebėjimus.

Dukano metodas

Galų gale, jei neseniai sulieknėjote, pratimai padės išlaikyti svorį naujame lygyje. Patys savaime pratimai naudos neduoda Riebalų kiekio priklausomybės nuo fizinio aktyvumo įrodymų nepakanka Kaip jau minėta, sporto salės išties naudingos, jei derinamos su teisinga mityba.

Daugelyje eksperimentų su maratonuose dalyvavusiais žmonėmis, dvyniaismoterimis po menopauzės ir kitomis žmonių grupėmis, deginusiais kalorijas treniruotėmis, geriausiu atveju buvo stebimas svorio sumažėjimas keliais kilogramais, pabrėžia Belluz.

  1. Во всяком случае, в том смысле, в котором вы понимаете время.

  2. Предусмотренные нашими законами меры делают войну последним способом разрешения конфликтов.

  3. Dukano dieta - Viskas Nuo A iki Ž!
  4. Kaip birželis Šenonas numetė svorį

Tyrimų sąrašą galima tęsti. Pusšimtį metų egzistuojanti idėja, kad energijos eikvojimas sudegins proporcingą skaičių kalorijų, dabar laikoma pernelyg supaprastinta — mokslininkai organizmo energijos balansą nagrinėja kaip kintančią ir prisitaikančią sistemą.

Kaip sako Alexxai V. Dalis to tenka judėjimui, kurį mes ir taip atliekame kiekvieną minutę, netgi nesitreniruodami.

Didžioji energijos dalis tenka bazinio metabolizmo palaikymui, tai yra, funkcijoms, kurias organizmas atlieka ramybės būsenoje: kvėpavimas, širdies darbas,medžiagų apykaita ir t. Ir tik tai, kas lieka, tenka judėjimui. Štai todėl judėjimo aktyvumo didinimas kalorijų sunaudojimą ir svorio mažėjimą paveikia taip nežymiai.

NIH sukurtas modelis rodo, kad 90,5 kg sveriančiam žmogui pradėjus vidutiniu tempu bėgioti po 60 minučių keturis kartus per jokio svorio metimo priepuolio fazėje ir nepradėjus vartoti daugiau kalorijų, nei jokio svorio metimo priepuolio fazėje pradedant treniruotes, per mėnesį jis neteks kiek daugiau, nei poros kilogramų.

Jei kalorijų suvartojimas padidės, rezultatas bus dar kuklesnis.

Skubantiems

Akivaizdu, pradėjus eikvoti daugiau energijos, organizmas stengiasi nuostolius papildyti ir signalizuoja, kad praalkome. Šis alkio jausmas gali mus priversti suvalgyti net daugiau, nei sudeginome.

Čia yra ir psichologinis aspektas: po treniruotės žmonės gali suvalgyti daugiau, ne įprastai, nes jiems atrodo, kad jie sudegino baisingai daug kalorijų.

Galiausiai, daugelis po treniruotės sumažina savo normalų aktyvumą, taip niveliuodami dalį teigiamo efekto, primena Belluz.

KLAUSIMAI-ATSAKYMAI

Viename tyrime metais mokslininkai tris mėnesius kamavo septynias dvynių poras, pripratusias prie nejudraus, sėdim gyvenimo būdo, — vertė juos po dvi valandas kone kasdien minti velotreniruoklio pedalus. Bandomieji buvo maitinami tik laboratorijoje, taip palaikant kalorijų suvartojimą tame pačiame lygyje. Mokslininkų nuomone, tai įvyko arba dėl bazinio metabolizmo sulėtėjimo, arba žmonės mažiau energijos eikvojo nesitreniruodami.

Kuo daugiau treniruojiesi, tuo daugiau sudegini? Dar yra energijos vartojimo plato hipotezė. Nesename Hermano Pontzerio darbe nustatytakad energijos sąnaudos nebūtinai proporcingos fiziniams krūviams.

NAUJAUSI KOMENTARAI

Padalijęs suaugusius tiriamuosius į tris grupes, Pontzeris pamatė, kad vidutiniškai aktyvių sportu užsiima 2—3 kartus per savaitę energijos sąnaudos didesnės už sėdimo gyvenimo būdo atstovų, o taip pat, kaip tai paradoksaliai beskambėtų, už besitreniruojančių beveik kasdien. Hipotezė: pasiekus tam tikrą apkrovos lygį, energijos sąnaudos nustoja didėti Tai yra, pasiekus tam tikrą apkrovos lygį, energijos sąnaudos nustoja didėti.

Tokia išvada prieštarauja tradiciniams įsivaizdavimams, kuriais grindžiamas įvairiausių sporto aktyvumo matavimo prietaisų veikimas, — kad treniruočių trukmės ir sudeginamų kalorijų kiekio priklausomybė yra tiesinė. Pontzeris daro prielaidą, kad žmogaus organizmas moka nustatyti energijos sąnaudų ribą, kad pernelyg daug neprarastų.

Kol kas tai tik hipotezė. Nuo blogos mitybos neįmanoma pabėgti Yra daugybė įrodymų, kad sportavimas naudingas sveikatai. Tačiau jei stengiatės sulieknėti, tai didžiausia problema — maistas Pusę jokio svorio metimo priepuolio fazėje girdime, kad fizinė kultūra padės laimėti prieš nutukimą; ši idėja imponuoja, pavyzdžiui, gaiviųjų gėrimų ir saldumynų gamintojamskurie palaiko įvairius sveikatinimo renginius ir sporto jokio svorio metimo priepuolio fazėje.

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Dabar daugelis mokslininkų siūlo šiuos įsivaizdavimus peržiūrėti. Sara Kirk, nutukimo specialistės iš Dalhousie universiteto Kanadoje nuomonejuose slypi potencialus pavojus, nes žmonės, besitikintys viso viršsvorio atsikratyti sporto salėje, nepakankamai įvertina maitinimosi įtaką svoriui. Ką daryti? Įsivaizduokite, kad mankštinatės tik tam, kad pagerintumėte sveikatą, o ne kad numestumėte svorį Remiantis JAV tyrimų projekto National Weight Control Registry surinkta informacija, sėkmingai atsikratę viršsvorio turi kelis bendrus bruožus.

Jie sveriasi kiekvieną savaitę, riboja kalorijų suvartojimą ir stengiasi laikytis atokiau nuo pernelyg riebaus maisto.

pardavinėjęs mano svorio metimo istoriją kūno liekna figūra

Be to, jie seka porcijų dydį ir reguliariai sportuoja. Čia svarbu suprasti, kad fizinis aktyvumas ne pakeičia, o papildo maitinimosi ribojimą.