Idealus šeimos svorio netekimas


Ir greičiausiai jūs patyrėte nesėkmę bandydama palaikyti pastovų svorį. Deja, daugelis žmonių, kurie bando mažinti svorį, nesupranta, kad sėkminga svorio kontrolė reikalauja mažiau kalorijų, reguliaraus fizinio krūvio ir visą tai derinant su sveikos mitybos įpročiais.

Ir dėl geros priežasties. Kokia yra lieknėjimo nauda? Svorio normalizavimas mažina šių susirgimų riziką.

Be to, jūs pati jaučiatės geriau idealus šeimos svorio netekimas energingesnė ir labiau savimi pasitikinti. Labai svarbu suprasti, įsisąmoninti savo svorio mažinimo būtinybę. Geriausia būtų, kad jūs ir jūsų gydytojas kartu aptartumėte ir nuspręstumėte, ar jums reikia mažinti svorį.

Jei taip, kaip toli jūs esate nuo savo tikslo? Ar būtina radikaliai keisti savo mitybos įpročius, o gal pakanka tik sumažinti vartojamo maisto kiekį ir naudoti pagalbines priemones. Vienas iš pirmų sėkmingų svorio metimo žingsnių yra savo emocinės ir fizinės savijautos įvertinimas, realių tikslų nustatymas.

kaip mesti svorį

Jei norite sulieknėti, nusistatykite sau keletą artimiausių tikslų ir, kiekvieną kartą jį įgyvendinus, idealus šeimos svorio netekimas sau ką nors, pamaloninkite save išskyrus maistu. Atminkite, net nedidelis svorio netekimas yra naudingas jūsų sveikatai.

Lengva pergalė nevertinga Nors jūsų protas tikisi didelės sėkmės, jūsų kūnas gali būti kitos nuomonės. Į kalorijų sumažinimą žmogaus kūnas reaguoja neigiamai, net jei mityba yra pilnavertė.

Maisto mažinimas gąsdina kūną.

Pranešti klaidą

Jūsų kūnas bando apsisaugoti sulėtindamas pagrindinę medžiagų apykaitą, tai yra medžiagų apykaitą, kuri vyksta ramybės metu. Todėl lieknėjimas vyksta sunkiau.

Norint pasipriešinti šiam efektui, reikia palaipsniui keisti savo mitybos įpročius. Greito rezultato ieškojimas Daugelis besilaikančių dietos bando rasti greitą antsvorio problemos sprendimo būdą, tačiau tokio sprendimo nėra.

Džiaugsmas lieknėti

Amerikiečiai, bandydami mesti svorį, kasmet išleidžia bilijonus dolerių knygoms apie dietą, įvairiems prietaisams ir kitiems produktams įsigyti 6 bilijonus JAV dolerių per metus, pagal Federalinės prekybos statinai padeda numesti svorio duomenis. Saugokitės trumpalaikių dietų ir žinokite kaip jas atpažinti.

Jungtinių Valstijų Žemės ūkio departamentas, Amerikos širdies asociacija, Amerikos dietologų asociacija, Amerikos medikų asociacija rekomenduoja būtent šį kombinuotą metodą. Jūsų svorį nulemia kalorijų kiekis, kurį jūs suvartojate ir kalorijų kiekis, kurį jūsų kūnas naudoja kaip energiją.

Jei jūs suvartojate daugiau kalorijų, nei sudeginate, tuomet jūsų svoris didėja. Jūs lieknėsite, jei valgysite mažiau, judėsite daugiau, o geriausia, jei išpildysite abi sąlygas. Tam, kad pastoviai lieknėtumėte, jūs idealus šeimos svorio netekimas pat turite išmokti teisingų mitybos įpročių.

Trumpalaikių dietų pagalba jūs numesite svorio, tačiau neišmoksite, kaip tą svorį išlaikyti.

  1. KMI skaičiuoklė - atvara.lt
  2. Subalansuota mityba. Kaip pasiekti idealų svorį? - DELFI
  3. Numesti svorio jim

Atminkite, jūs mokotės ne tik lieknėjimo būdo, bet ir gyvenimo būdo. Tam, kad lieknėtumėte, turite išlaikyti motyvaciją. Sėkminga svorio kontrolė priklauso nuo JŪSŲ — ne nuo ypatingo produkto ar programos.

Jūs taip pat galite netekti pusės kilogramo per savaitę! Daugelis sveikatos priežiūros specialistų rekomenduoja lėtą svorio mažinimą, kaip saugiausią ir efektyviausią metodą.

kiaušidžių tipo kūno svorio sumažėjimas avižos, skirtos svorio metimui

Protinga svorio metimo programa leidžia jums lieknėti palaipsniui — apie pusę kilogramo per savaitę. Toks svorio metimas skatina ne tik vandens netekimą, kurį galima greitai susigrąžinti, bet ir ilgalaikį kūno riebalų netekimą.

Daugeliui žmonių, gyvenančių vidutiniškai aktyvų gyvenimą, tam, kad palaikytų pastovų savo svorį, reikia apie 15 idealus šeimos svorio netekimas pusei kilogramo svorio.

Pavyzdžiui, 75 kg sveriantis asmuo turėtų kasdien suvalgyti maisto, turinčio ne daugiau kaip kalorijų tam, kad palaikytų pastovų kūno svorį. Tam, kad numestų pusę kilogramo, asmuo turi sudeginti kalorijų daugiau, nei suvartoja.

Pavyzdžiui, norint numesti pusę kilogramo per savaitę, reiktų sumažinti per parą suvartojamų kalorijų kiekį kalorijų ir padidinti kūno aktyvumą taip, kad sudegintume papildomas kalorijų.

Nuorodos kopijavimas

Tobulas balansas Ribodamos kalorijų kiekį jūs vis tiek turite patenkinti pagrindinius mitybos poreikius. Kasdien valgykite įvairų maistą. Pasirinkite iš kiekvienos penkių maisto grupių — pieno produktų, mėsos, vaisių, daržovių ir duonos.

Balansuotos mitybos planas skatina protingai pasirinkti kasdienį maistą, o tai leidžia išlaikyti optimalų kūno svorį visą jūsų gyvenimą. Jūs taip pat turėtumėte įvertinti savo valgymo modelį. Kartais šeši maži valgymai per dieną gali padėti kontroliuoti alkio jausmą.

Jei jūs norite valgyti tris kartus per dieną, kad išvengtumėte persivalgymo sekančio valgio metu, visuomet planuokite mažai kaloringus užkandžius tarp pagrindinių valgių. Visi maisto produktai, gėrimai gali būti saikingai vartojami. Pabandykite sumažinti maisto produktų kiekį, turinčių didelį cukraus ir riebalų kiekį, arba pakeiskite juos produktais su sumažintu riebalų ir sumažintu kalorijų kiekiu.

Sėkmingiausias svorio metimo planas reikalauja ir kalorijų, ir suvartojamų riebalų kiekio sumažinimo. Suvartojamų riebalų kiekis neturi viršyti 30 procentų bendro kalorijų kiekio per parą.

oa svorio metimas

Kalorijos vis dar turi būti skaičiuojamos! Fizinis aktyvumas Nuspręskite, koks fizinio aktyvumo tipas labiausiai tinka jūsų gyvenimo stiliui. Jūs turėtumėte pradėti reguliarią aerobinę fizinę mankštą, tokią, kaip greitas ėjimas, bėgiojimas, plaukimas, nes tai yra pagrindinis faktorius siekiant nuolatinio svorio mažėjimo, gerinant sveikatą.

KMI skaičiuoklė

Aerobinė mankšta veikia didžiuosius kūno raumenis, tokius, kaip širdis, todėl tam, kad būtų efektyviausia, dziudo svorio metimas turėtų būti saikingai energinga, neišsekinanti. Siekiant didžiausios naudos sveikatai, ekspertai rekomenduoja kasdien mankštintis 30 minučių, ar truputį daugiau. Pabandykite įjungti į savo kasdieninę veiklą keletą paprastų kalorijų deginimo priemonių. Net tokia veikla, kaip pasivaikščiojimas po pietų, lipimas laiptais, mašinos parkavimas toliau, tam, kad daugiau pasivaikščiotumėte, gali jus geriau parengti aerobinei mankštai.

Mankšta ne tik degina kalorijas, ji gali padidinti kūno medžiagų apykaitą ir, faktiškai, idealus šeimos svorio netekimas kuriems žmonėms sumažinti apetitą.

Ar galite pastebėti riebalų nuostolius

Mankšta turi ir psichologinių privalumų. Ji pagerina jūsų vidinę savijautą ir sumažina stresą kuris dažnai tampa persivalgymo priežastimi. Praraskite ir niekada nebeatraskite Kontroliuoti svorį reiškia išmokti du elgesio modelius: svorio metimo ir pastovaus svorio palaikymo.

Pagal daugelį sveikatos priežiūros specialistų, sunkesnis yra svorio idealus šeimos svorio netekimas. Mažiau nei trečdalis, numetusių svorį žmonių, gali jį palaikyti.

lieknėjimo terminio svorio praradimo rezervuaro viršus valdymo svorio netekimas

Ilgalaikė sėkmė priklauso nuo išmoktų metant svorį tinkamų mitybos ir fizinės veiklos įpročių tęsimo. Reikia laiko tam, kad šie nauji įpročiai taptų pastovia jūsų gyvenimo dalimi. Ar jūs valgote, kai esate sunerimusi ar liūdna?

Jauna moteris išgirdo mirtiną diagnozę: vienintelis simptomas – staigus svorio kritimas

Ar jūs naudojate maistą kaip atlygį sau? Užrašydama savo mitybos įpročius dienoraštyje, jūs galite padėti sau sumažinti suvalgomo maisto kiekį.

idealus šeimos svorio netekimas

Neleiskite laikinoms kliūtims jūsų išmušti iš kelio. Tuoj pat grįžkite į dienas, kai patiriate pergalę!