Dienos riebalų normą norint numesti svorio


Visi puikiai žinome, kad norėdami numesti svorio, turime ne tik sportuoti, bet ir riboti suvartojamų kalorijų skaičių.

Dienos Treniruotė - Tikslus kalorijų skaičiavimas

Tačiau kaip žinoti, kokia suvartojamų kalorijų norma yra tinkama ir padės pasiekti savo tikslą? Norėdami susidaryti individualų mitybos planą ir nustatyti, kiek visgi kalorijų reikėtų suvartoti, norint sulieknėti, pirmiausia reikia apsiskaičiuoti paros energijos sudeginimo normą angl.

  • 32 svarų svorio metimas
  • Čia rasite viską ko Jums reikia, norint tapti ypač liekniems, keliolikos taisyklių pagalba.
  • Kiek baltymų per dieną reikia suvartoti tam tikram tikslui pasiekti?

TDEE — total daily energy expenditure. TDEE — tai bendra kalorijų suma, kurią organizmas sudegina per 24 valandas.

10 dienų lieknėjimas pirkti svorio metimo veda

Tik žinodami šiuos skaičius galėsite racionaliai pasirinkti suvartojamų kalorijų kiekį. Anot fiziologų, vidutinis TDEE moterims yra kalorijų per dieną, o vyrams — kalorijų.

Ideali dieta tai ne greitos, nesubalansuotos dietos žadančios greitą rezultatą, tai ne iškrovos dienos, kai vartojama tik kefyras, vaisiai ar ryžiai. Ideali dieta turi būti visapusiškai subalansuota.

Žinoma, tai tik vidurkis, nes sudeginamų kalorijų skaičius priklauso nuo fizinio aktyvumo. Tarkim intensyviai sportuojantis žmogus gali sudeginti du kartus daugiau, nei propoguojantis pasyvų gyvenimo būdą.

dienos riebalų normą norint numesti svorio t2 riebalų nuostolių rezultatai

Kai kuriems sportininkams, norintiems palaikyti esamą svorį, per dieną tenka suvartoti net kalorijų, o tai yra 3 kartus daugiau, nei įprasta.

Nepamirškime ir to, kad kai kurių žmonių metabolizmas medžiagų apykaita yra lėtesnis, taigi jiems paros kalorijų normą reikėtų dar labiau sumažinti. Yra daugybė formulių, padedančių apskaičiuoti sudeginamų kalorijų skaičių atsižvelgiant į amžių, ūgį, svorį ir aktyvumą.

dienos riebalų normą norint numesti svorio numesti svorio ah

Ir vis dėl to nereikėtų pamiršti, kad šiuo atveju taip pat svarbus faktorius — tai raumenų masė angl. LBM — lean body mass. Taigi jei į formulę įtrauktas ir raumenų masės kriterijus — skaičiuoklė bus tikslesnė.

Mesti svorį — tai ne tik skaičiuoti kalorijas Svorio metimas: tai kova, su kuria tenka bent kartą gyvenime susidurti daugeliui. Sveika ir subalansuota gali padėti įveikti šią kovą. Dažniausiai norintiems sulieknėti kyla klausimas, kiek kalorijų per dieną galima gauti su maistu.

Norint numesti svorio: dienos riebalų normą norint numesti svorio suvartoti kalorijas vienam kilogramui kūno svorio; Norint išlaikyti svorį: reikia suvartoti kalorijas vienas kilogramui kūno svorio; Norint padidinti svorį: reikia suvartoti kalorijų vienam kilogramui kūno svorio. Kaip manote, šis metodas iš tiesų labai paprastas, tačiau jis turi trūkumų, nes taip skaičiuojant neatsižvelgiama į kasdienį aktyvumą ir kūno sudėjimą.

Šis mitybos specialistės Anitos Bean bestseleris naudingas visiems sportuojantiems ir besirūpinantiems savo sveikata. Čia gausu ne tik moksliniais tyrimais grįstų patarimų, valgiaraščių planų, bet ir paprastų, gardžių bei maistingų patiekalų receptųkurie suteiks energijos, padės subalansuoti mitybą ir skatins gyventi sveikiau. Su COSMO skaitytojomis dalinamės Anitos patarimais, kaip apskaičiuoti tau būtinų dienos kilokalorijų normą ir kaip išsiaiškinti, kiek jų turėtum suvartoti, jeigu tavo tikslas - numesti arba priaugti svorio. Energijos gauname iš trijų sudedamųjų maisto dalių - angliavandenių, baltymų ir riebalų.

Itin aktyviems žmonėms gali prireikti didesnio kalorijų kiekio, antraip organizmas, negavęs reikiamos energijos, paprasčiausiai išseks. Be to, šiame skaičiavime neatsižvelgiama į kūno raumenų masę, o kuo didesnis raumenų kiekis, tuo didesnis yra kalorijų sudeginimas per parą.

Jei žmogaus kūną sudaro nemaža dalis riebalų, jam siūloma kalorijų norma gali būti gerokai iškreipta. Pavyzdžiui  50 metų moteris, sverianti kilogramus, iš kurių 34 procentus sudaro riebalai, nenumes svorio suvartodama kalorijų per dieną x