Deginti riebalus savo kūne


  1. Ar sojos pupelės yra tinkamos svorio metimui
  2. Numesti svorio ilgą laiką

Paprasčiausiais būdais pagreitinkite savo medžiagų apykaitą ir lieknėkite dvigubai greičiau - jokių dietų, jokių didelių fizinių krūvių! Daugiau jokių dietų Dietos trumpalaikės, po jų būna tik blogiau.

Nereikia valgyti mažiau, reikia valgyti produktus, turinčius daugiau maistinių medžiagų, o iš raciono išstumti maistą, gausų tuščių kalorijų. Tai svarbu, nes stipriai ribodamos maisto kiekį, žudome savo metabolizmą! Laikantis dietų, yra siunčiamas deginti riebalus savo kūne kūnui: "Aš badauju! Dar blogiau, esant ilgalaikiui arba nuolat pasikartojančiam badavimui, pradedamas deginti raumenų audinys, o tai skatina visceralinių riebalų kiekio didėjimą.

Riebalų deginimas: viskas nuo A iki Z

Palaipsniui medžiagų apykaita lėtėja, riebalai padengia vis daugiau kūno. Eiti anksčiau miegoti Kaip gera, kai net miegant deginamos kalorijos.

Suomijoje buvo atliktas tyrimas, kurio išvadose teigiama, jog tie, kurie eina miegoti vėliau, miega mažiau valandų ir patiria daugiau streso - turi daugiau visceralinių riebalų.

deginti riebalus savo kūne svorio netekimas ottamooli

Valgyti daugiau baltyminio maisto Sužinokite, kokie maisto produktai turi daugiausiai baltymų ir juos kuo dažniau valgykite. Kūnui reikia baltymų tam, kad palaikytų esamus ir vystytų liesus raumenis. Tačiau šis kiekis deginti riebalus savo kūne per mažas toms, kurios sportuoja ar nori sulieknėti.

Užpakaliuko treniruotė / butt workout

Kasdien moteriai rekomenduojama nuo 1,05 iki 2 g baltymų kilogramui kūno svorio jei norite numesti svorio, naudokite savo tikslą kūno svorį suskaičiuoti reikalingam baltymų kiekiui. Valgykite liesos mėsos, riešutų, neriebaus jogurto. Tyrimai taip pat įrodo, kad baltymai po valgio gali padidinti kalorijų deginimą net 35 proc.

Valgyti kuo daugiau ekologiško maisto Vadinasi, ekologiškumas gerai ne vien dėl sveikatos, bet ir dėl lieknumo! Kanados deginti riebalus savo kūne teigia, jog su maistu gaunami pesticidai lėtina energijos deginimo procesą. Valgykite kiek galite daugiau deginti riebalus savo kūne maisto, ypatingai daržovių ir vaisių. Atsikelkite ir atsistokite Pajudėkite bent truputį kas keletą valandų.

Nesvarbu, sėdite ar stovite - ilgas nejudėjimas gali didinti talijos apimtį jums net apie tai nenutuokiant. Misūrio universiteto mokslininkai atrado, kad neveiklumas 4 val. Norėdami išlaikyti šiuos fermentus aktyvius ir padidinti riebalų deginimą, keiskite pozas deginti riebalus savo kūne atsistokite ar priešingai, atsitūpkite, pavaikščiokite.

Gerkite šaltą vandenį Organizmas, šildydamas vandenį, degins daugiau kalorijų.

deginimas cukrus vs riebalų deginimas

Vokietijos mokslininkai nustatė, kad 6 puodeliai šalto deginti riebalus savo kūne per parą gali padidinti metabolizmą ir sudeginti apie 50 kalorijų kiekvieną dieną daugiau.

Taip yra todėl, kad organizmas dalį energijos išnaudoja vandens sušildymui iki kūno temperatūros. Valgykite tai, kas "dega" Berkite čili pipiriukus visur, kur papuola.

Paaiškėjo, kad kapsaicinas, kurio yra čili pipiruose, skatina medžiagų apykaitą.

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Suvalgius aitrių pipirų arbatinį šaukštelį, laikinai metabolizmas šokteli net 23 proc. Didinkite medžiagų apykaitą nuo pat ankstyvo ryto Ne šiaip sau sakoma, jog pusryčiai yra svarbiausias paros maistas. Atlikti tyrimai patvirtino, jog sotūs pusryčiai aktyvina medžiagų apykaitą. Daugelis iš nevalgančių pusryčių ilgainiui ima tukti. Kuo sotesni pusryčiai - tuo sparčiau dega kalorijos dienos bėgyje. Gerkite kavą arba arbatą Idealu! Gardi kava dar ir degina riebliukus!

menopauzės riebalų degintojas jung da yeon numesti svorio

Kofeinas yra centrinės nervų sistemos stimuliatorius, todėl jūsų kasdieninis kavos ar arbatos puodelis gali pagreitinti metabolizmą nuo 5 iki 8 proc. Anot japonų atlikto tyrimo rezultatų, plikytos arbatos kaip pašalinti jūsų kūno riebalus gali padidinti metabolizmą iki 12 procentų. Įveikite riebalus skaidulomis Kuo daugiau skaidulinio maisto!

Riebalų deginimas: protingiausias straipsnis Lietuvoje

Tyrimai rodo, kad kai kuris skaidulinis maistas gali suaktyvinti riebalų deginimą daugiau kaip 30 proc. Tyrimai įrodo, kad tie, kurie valgo daug skaidulų turinčio maisto, per tam tikrą laiką priauga kur kas mažiau svorio nei kiti. Apie 25 gramus per dieną maždaug po tris porcijas vaisių ir daržovių - toks jūsų tikslas. Valgykite geležies turinčio maisto Ypatingai dėl geležies verta rūpintis vegetarams.

Geležis yra būtina gabenant deguonį raumenims, kurio reikia deginti riebalus. Kuo mažiau valgote geležies turinčio maisto, tuo sparčiau lėtėja metabolizmas ir senka energija.

14 geriausių būdų greitai sudeginti riebalus

Moliuskai, liesa mėsa, žuvis, pupelės, špinatai yra puikus geležies šaltinis. Gaukite daugiau vitamino D Daug vitamino D turi skani žuvis - lašiša. Vitaminas D yra būtinas siekiant išsaugoti raumenų audinį. Gaukite bent 90 procentų rekomenduojamos paros normos. Vitamino D šaltiniai: lašiša, tunas, pienas, kiaušiniai.

Gerkite pieno Pienas rekomenduojamas ir mažam, ir dideliam. Yra keletas mokslinių įrodymų, kad kalcio trūkumas, kuris yra bendras daugeliui moterų, gali sulėtinti medžiagų apykaitą.

  • Numesti svorio po angielsku
  • Ar riebalų nuostoliai atsikrato celiulito?
  • Štai paprastas efektyvių kūno įvyniojimų namuose receptas.
  • Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Tyrimai rodo, kad tie, kurie gauna kalcio su pieno produktais, pavyzdžiui, iš lieso pieno ar mažo riebumo jogurto, gali sumažinti riebalų pasisavinimą iš kitų maisto produktų. Valgykite arbūzų Deginti riebalus savo kūne vasarą patys skaniausi! Amino rūgšties argininas, kurio gausu arbūzuose, gali skatinti svorio mažėjimą, teigiama "Journal of Nutrition". Laboratorijos tyrimo duomenimis, įtraukus šią amino rūgštį į nutukusių pelių maistą, buvo sustiprinta riebalų deginti riebalus savo kūne gliukozės oksidacija.

Užkandžiaukite arbūzais, jūros gėrybėmis, riešutais ir sėklomis ištisus metus. Niekada neištroškite Vanduo - mūsų gyvybės šaltinis Visos jūsų organizme vykstančios cheminės reakcijos, įskaitant ir jūsų medžiagų apykaitą, priklauso nuo vandens. Jei esate ištroškusi, gali būti sudeginama iki 2 procentų mažiau kalorijų, nustatė Jutos universiteto mokslininkai. Išgerkite vandens mažiausiai 3 litrus per dieną. Laisvalaikio gido anonsas.