Deginantys riebalai, o ne cukrus. Net ir intensyviai sportuojant pirmiausia deginami ne riebalai


Badauti gydytojas nesiūlo, tačiau, anot jo, norint deginti riebalus pakanka atsisakyti pusryčių arba vakarienės, taip pat atskleidžia kaip numesti 18 kūno riebalų, padedančią nugalėti alkio jausmą.

  1. Riebalus deginantys produktai - Temos - Ligos, sveikata, vaistai - atvara.lt
  2. Reikia numesti riebalus per 3 savaites
  3. Produktai deginantys riebalus | atvara.lt
  4. Čia rasite viską ko Jums reikia, norint tapti ypač liekniems, keliolikos taisyklių pagalba.
  5. Kaip suaktyvinti kalorijas deginančius ruduosius riebalus? - DELFI Sveikata

Įsivaizduokite, viena mergina mina dviratį, o kita ramiai mezga. Ar galite patikėti, kad mezganti mergina sudegina iki 75 proc. Iš tiesų, taip gali būti, — sako daktaras.

Riebalus deginantys produktai

O mergina, kuri mina dviratį — valgė. Kai tik ji vėl pavalgys, iš karto atstatys gliukozės atsargas ir jos kūnas nebematys reikalo degintis riebalus. Kaip padaryti, kad kūnas degintų riebalus?

Kai kurie produktai ne tik neprideda papildomų kilogramų, bet ir degina atliekamus riebalus.

O tiksliau, reikia kurį laiką nieko nevalgyti. Valgymų retinimo naudą patvirtina daugelis tyrimų. Unikausko, atsargas degina šia tvarka: 1. Pirmiausia skaidomas alkoholis, tuo metu nei baltymai, nei angliavandeniai, nei riebalai tuo metu neskaidomi. Aminorūgštys eilėje — antros.

Net ir intensyviai sportuojant pirmiausia deginami ne riebalai

Sukaupti baltymų neįmanoma, o jų perteklius virsta gliukoze, o ši riebalais, paaiškina daktaras. Anot jo, angliavandenių perteklius po kurio laiko taip deginantys riebalai verčiamas riebalais. Kad suprastume, kaip panaudoti organizme vykstančius procesus riebalams deginti, pirmiausia reikia suvokti visą maistinių medžiagų deginimo ciklą. Artėjant pietų metui, maistinės medžiagos kraujyje pamažu senka, ir mus apima alkio jausmas.

Produktai, kurie itin efektyviai degina riebalus

Tuo metu organizmas priartėja prie riebalų deginimo, — sako daktaras. Vėliau užkandame, suvalgome vakarienę, naktį nevalgome.

kūno riebalų nuostolių simptomai std svorio metimo simptomai

Kai organizmas pasiekia riebalų deginimo fazę, mes vėl pavalgome. Taigi, pastovaus pavalgymo būsena — nenormalu. Anot gydytojo, sportuojant kūnas degina tik angliavandenius, kuriuos jis jau anksčiau sukaupė raumenyse.

24 produktai, kurie padės deginti riebalus ir išlaikyti normalų svorį

Jis primena, kad pasportavus svarbu pavalgyti — kūnui reikia statybinių medžiagų. Vos tik pavalgysite, kūnas vėl užpildys deginantys riebalai raumenyse, o jei jos pilnos, suvalgytas maistas keliaus į riebalų atsargas. Jei žmogus pavalgė, pasėdėjo prie kompiuterio ir vėl pavalgė — viskas, ką jis suvalgė, papildo riebalų atsargas.

  • Jų veikimo principas pagrįstas apetito slopinimu todėl žmogus suvartoja mažiau kalorijų ir riebalų deginimu.
  • Produktai, kurie itin efektyviai degina riebalus | atvara.lt
  • Sensacija: biuro darbuotojas sudegina tiek pat kalorijų, kiek medžiojantis aborigenas   43 Kai rudieji riebalai suaktyvinami, jie pradeda gaminti maždaug trimis šimtais kartų daugiau šilumos, nei bet kuris kitas mūsų kūno organas.

Jei dar suvalgote kažką saldaus — ne tik nedeginate riebalų, bet juos ir kaupiate. Alkoholis organizmui yra toksinės tuščios kalorijos.

Kaip suaktyvinti kalorijas deginančius ruduosius riebalus?

Kol jų nesudegins, organizmas nieku kitu neužsiims ir suvalgyti baltymai, angliavandeniai bei riebalai bus neskaidomi.

Maža to, maistą užgėrus alkoholiu, praktiškai visas suvalgytas maistas eina tiesiai į jūsų riebalų atsargas. Visi galvoja, kad norint numesti svorio reikia mažiau valgyt ir daugiau sportuoti.

numesti svorio prarasti celiulitą

Bet tai, beje, pats blogiausias dalykas, kurį galite padaryti. Deginantys riebalai neturite jaustis alkanas, na, bent jau nedažnai.

Balsavimas

Pusryčių, o ne vakarienės valgymas, gydytojo teigimu,  vis dėlto turi tam tikrų pranašumų. Didžiausias alkis būna vakare, todėl didesnė tikimybė persivalgyti. Tai reiškia, kad po vakarienės riebalų kaupimo tikimybė didesnė.

Ryte mažesnė deginantys riebalai medžiagų apykaita.

Cukrus VS riebalai

Blogiausia, ką galime sau padaryti: ir sumažinti kalorijų kiekį, ir sportuoti, įspėja gydytojas. Jis sako, kad taip yra todėl, kad bazinė medžiagų apykaita naudojama palaikyti  kūno temperatūrai, o ne cukrus ir kitų organų darbui, palaikyti gyvybei, o kas lieka, jau naudojama kitur.

Geriausias pavyzdys, gydytojo teigimu, yra MATADOR studijos, kurių metu dviem atsitiktinai parinktoms žmonių grupėms buvo ribojamas kalorijų kiekis maiste.

Produktai deginantys riebalus

Iš pradžių tyrimas buvo atliekamas aštuonias savaites, o vėliau buvo pratęstas iki pusės metų. O ne cukrus pradžių aštuonias deginantys riebalai pirmai grupei buvo pastoviai ribojamas kalorijų kiekis maiste, antrai grupei dviejų savaičių kalorijų ribojimas buvo kaitaliojamas su 2 savaičių normaliu kalorijų kiekiu. Antroji grupė iš viso kalorijų suvalgė daugiau. Mažėjant svoriui, mažėja ir bazinė apykaita.

deginantys riebalai, o ne cukrus

Jei sumažinsite maisto kaloringumą kalorijų, organizmo medžiagų apykaita sulėtės ir svoris nekris. Vadinasi, kuo mažiau valgote, tuo mažiau sudeginate, o vėliau netgi priaugate. Su sąlyga, kad pastoviai nepersivalgysite.

deginantys riebalai, o ne cukrus gyvatės moliūgo nauda numetus svorio

Išbandykite kite patys — valgykite sveikai, pailginkite nevalgymo laikotarpius, ir riebalai pradės degti kaip malkos Joninių lauže. Tačiau nieko daugiau!

deginantys riebalai, o ne cukrus ar galima vartoti t3 norint numesti svorio

Jei suvalgysite sviesto, jis bus sudegintas kaip kuras. Jei suvalgysite sviesto su duona, suveiks oksidacijos pirmumo taisyklė.