Ar slauga priverčia numesti svorio


Ne vienam savo pacientui esu priminęs, kad sportuoti yra sveika.

Fizinis krūvis, kuris priverčia širdį plakti stipriau, prakaituoti ar užgniaužia kvapą yra reikalingas mūsų organizmui, ar slauga priverčia numesti svorio pat kaip ir vanduo.

Dažnas pacientas tai supranta, tačiau nesiima veiksmų, nepradeda sportuoti. Gerėja savijauta, išvaizda ir nuotaika Pirmiausia, sportas ar aktyvus judėjimas — žiūrint kuriai amžiaus grupei žmogus priklauso sustiprina raumenų ir kaulų sistemą.

Ji 15 kartų gulėjo ligoninėje. Pagaliau pernai po gydymo ligoninėje Alison įveikė psichikos ligą, tačiau sužinojo, kad jos virškinimo sistema yra taip sugadinta, kad negali virškinti įprasto maisto. Ji gali valgyti labai nedaug, o bet koks stipraus skonio maistas, įskaitant daržoves, priverčia ją vemti. Ji niekada nesimylėjo, netgi niekada nesibučiavo, negėrė alkoholio ir neidavo vakarieniauti su draugais. Tai nėra laimingas gyvenimas.

Mokslininkai įvardija ne vieną sporto teikiamą privalumą, keli jų: sportuojant gerinamas širdies ir kraujagyslių darbas — padidėjus širdies ritmui, pakyla kraujospūdis, kuris tekėdamas per kraujagysles, šias treniruoja, jos tampa elastingesnės ir geriau prisitaiko prie kraujo spaudimo pokyčių; mažėja riebalinis sluoksnis, daugėja raumenų — sportuojant sudeginama energija, o kadangi daugiausiai energijos kaupiama riebaluose, tai juos dažniausiai ir degina sportas.

Taip pat sportuojant didėja raumenų masė, o kuo daugiau raumenų, tuo daugiau sudeginama kalorijų.

deginant riebalus aplink klubus

Raumenims veikti reikia daugiau energijos nei riebaliniam sluoksniui, tad kai pradeda daugėti raumenų, riebalų sluoksnis pradeda mažėti daug greičiau; mažėja kraujo spaudimas, širdies ritmas, riebalų ir gliukozės koncentracija kraujyje — sportuojant sudeginama daugiau kalorijų, tad su maistu gaunami riebalai ir cukrus panaudojami pagal paskirtį — gaminama energiją, kuri reikalinga sportuojant. Riebalai ir gliukozė taip smarkiai nesikaupia organizme — tai šiuo atveju yra didelis pliusas.

18 metų su anoreksija: noriu valgyti, bet viską išvemiu

Mokslininkai yra ištyrę, kad pradėjus sportuoti mažėja kraujo spaudimas ir pulsas. Širdis yra raumuo, o kiekvienas raumuo treniruojamas stiprėja, todėl, stiprėjant širdies raumeniui, širdžiai nereikia taip dažnai ir stipriai susitraukti; gerėja nuotaika ir darbingumas — sportuojant smegenys lyg atpildą už pastangas išskiria malonumą sukeliančias medžiagas.

ar slauga priverčia numesti svorio

Net po ilgesnio pasivaikščiojimo, nepaisant to, kad galbūt jaučiatės pavargę, dažnai galite pastebėti, kad Jūsų nuotaika geresnė ir atsirado daugiau motyvacijos; didėja pasitikėjimas savimi ir savivertė — sportuojant ir besikeičiant Jūsų kūnui bei stebint vis gerėjančius rezultatus atsiranda didesnis pasitikėjimas savimi ir gerėja savivertė. Tai susiję su tuo, kad daugelis iš mūsų save vertiname ne pagal tai, kokie esame, o pagal tai, kaip atrodome.

Taigi, jei atrodome lieknesni ir stipresni, tai ir geriau jaučiamės; pagerėja miegas — mokslininkai ištyrė, kad reguliariai sportuojančių žmonių miegas yra geresnės kokybės; padeda atminčiai — sportuojant kraujas varinėjamas po visą kūną, neaplenkiant ir smegenų, tad smegenys ir smegenų ląstelės gauna daugiau kraujo, o tai padeda ilgiau išlaikyti gerą ar slauga priverčia numesti svorio ir šviesesnį protą.

ar slauga priverčia numesti svorio

Taigi, kokios rekomendacijos? Patariama sportuoti 3 kartus per savaitę po 30 min.

Net jei iš pradžių svoris krito labai lengvai, ateina momentai, kai atsikratyti papildomų kilogramų darosi vis sunkiau. Svoris krinta, tačiau to nepastebite Jeigu manote, kad svoris nustojo kristi, pirmas žingsnis būtų nusiraminti ir apgalvoti, kodėl tai nutiko.

Ar sportuojate pakankamai intensyviai, galite suprasti iš prakaito: jei sporto metu jis išsiskiria, vadinasi, intensyvumo užtenka. Jei sportuojant negalite saponinų svorio metimas, nes pritrūksta oro — tai irgi rodo tinkamą intensyvumą.

numesti svorio su almased riebalų degintojų nuodai

Žinoma, pradėti sportuoti nėra lengva — su tuo susiduria dažnas. Jeigu tuo pačiu siekiate ir numesti svorio, reikia sureguliuoti mitybą. Pradėkite pamažu, išsikelkite nedidelį tikslą ir jo pasiekę imkitės naujų tikslų.

Numesti kelis kilogramus - ne pats sunkiausias darbas: specialisto patarimai   15 — Ar pastebėjote, kaip priaugote svorio? Tačiau visada buvau šiek tiek stambesnis.

Svarbu judėti! Smulkesnę informacija, kaip pradėti sportuoti ir kaip maitintis norint numesti svorio pateiksiu kituose įrašuose. O čia — trumpas motyvacinis filmukas anglų k.

ar slauga priverčia numesti svorio