Ar šnipinėjimas padeda numesti svorio


Kaip numesti svorio? -10kg per 15 min dėka šio triuko.

Standartinė publikacija Keli paprasti patarimai, kaip susivaldyti ir ištverti iki kito valgio. Protarpinio badavimo dietos vis populiarėja, taip pat ir Silicio slėnyje ir Holivude.

Remiantis International Food Information Council Foundation apklausatokios schemos šiais metais tapo mėgiamiausios 18—34 metų amžiaus grupėje.

Populiarumu jos lenkia mažai angliavandenių turinčią, Viduržemio jūros ir paleodietą. Prie to prisidėjo kanadietis nefrologas Jasonas Fungas. Jis parašė kelias knygas apie svorio metimą ir yra aktyvus ciklinio badavimo šalininkas.

riebalų nuostolių rutina natūralus kokteilis svorio metimui

Fungo būdas patraukia gerbėjus tuo, kad susitelkia ne į tai, ką žmogus valgo, o į tai, kada valgo. Viena iš didžiausių blogybių gydytojas įvardina ne konkrečius produktus, o neteisingą laiką ir užkandžiavimą.

Camila banus svorio netekimas

Kitaip tariant, dėl dabartinių žmonių antsvorio kalta ne maisto sudėtis nors gydytojas ir primygtinai rekomenduoja kuo mažiau vartoti cukraus ir perdirbto maistoo pasikeitęs jo vartojimo dažnis. Su Fungu galima ginčytis dėl greitmaisčio vaidmens antsvorio paplitime, tačiau dėl užkandžių su juo sunku nesutikti. Besistengiantieji teisingai maitintis ir nepersivalgyti, žino, kaip sunku susilaikyti ir ko nors neužkąsti tarp pagrindinių dienos valgių. Maistas visur — įstaigose stovinčiuose užkandžių automatuose, nesuskaičiuojamose kavinėse ir užkandinėse pakeliui namo, o ir parduotuvėje, žvelgiant į supančią gausą, sunku susilaikyti ko nors nenusipirkus.

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Ar galima atsispirti pagundai ir ką reikia dėl to daryti? Štai keli ekspertų patarimai. Fungo nuomone, tai yra ne kas kita, o tokius pareiškimus skelbusius dietologus finansavusių užkandžių gamintojų rinkodaros kampanijų rezultatas. Pats nefrologas knygose rašo apie savo pacientuose stebimus priešingos sistemos efektyvumo patvirtinimus — cikliško badavimo, kai pasninkavimo periodai mainosi su normaliu maitinimusi.

ar šnipinėjimas padeda numesti svorio geriausi riebalus deginančios peds

Laikantis tokių schemų, sunkiausia išvengti užkandžiavimo. Jei badaujant užsimanoma valgyti, Fungas rekomenduoja maistą pakeisti skysčiais. Labiausiai tam tinka vanduo, kuris nedidina insulino lygio, tačiau užima vietą skrandyje, bet galima gerti arbatą, kavą su šiek tiek grietinėlės ar kaulų sultinį, sako nefrologas. Taip nuslopinamas apetitas, lengviau išsilaikyti iki kito numatyto maitinimosi, o organizmas spėja energijai imti naudoti riebalus.

Kokios treniruotės greičiausiai degina riebalus

Kitas tyrėjas, neurobiologas Alex Korb, siūlo iš pradžių išsiaiškinti, kas skatina žmogų užkandžiauti. Už tai atsakingos dvi smegenų dalys, rašo jis: sala ir bazaliniai ganglijai.

Pirmoji užsiima interocepcija — žmogaus gebėjimu svokti savo organizmo būseną; antrieji susiję su elgesio kontroliavimu ir įpročiais. Negana ar šnipinėjimas padeda numesti svorio, salą veikia ir emocijos, kas vidinių signalų interpretavimo taip pat nepalengvina.

Su įpročiais viskas daugmaž aišku: tai metų metais godojamas veiksmų algoritmas, kuris dažnai vyksta netgi nesąmoningai.

Norite sulieknėti? Įpratinkite kūno ląsteles nebekaupti riebalų

Užkandžiavimo procesą pradeda salos smegenų skiltis. Įveikti nereikalingo valgymo norą gali tik priešinė žievė — planavimą ir sudėtingą mąstymo bei judėjimo veiklą vykdanti smegenų dalis. Kad ji įsijungtų, neurologas pataria visų pirma nusiraminti ir pagalvoti.

d5 riebalų degintojai

Gali būti, kad signalas, kurį palaikėte alkiu, iš tiesų yra stresas, tad jį panaikinti gali ne užkandžiai, o pabėgiojimas, joga, muzika ar draugiškas paplepėjimas. Kartais kamuoja ne alkis, o nuobodulys: smegenys reikalauja kokio nors dėmesio objekto, ir jei išorinių faktorių nėra, jos susitelkia į vidinius. Net jei iš tiesų norite valgyti, sąmonė padės išsyk nesimesti link šaldytuvo, o sulaukti valgymo laiko, mano Korbas.

  1. Tu privalai suvartoti mažiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai mesti svorį.
  2. Les mills riebalų nuostoliai

Galima pasakyti sau, kad per artimiausias 2 valandas nuo bado nemirsite, ar išsikelti uždavinį: kaip reikiant padirbėsiu dar 15 minučių, ir jeigu alkį jausiu ir tada, užkąsiu. Dažnai tiek pakanka įsitraukti į įdomų užsiėmimą ir apie maistą pamiršti.

Tęsti šį sąrašą galima be galo, bet kokia prasmė? Siūlome kartu pasigilinti į tai, kokios treniruotės geriausiai tinka riebalų deginimui ir kaip jas taisyklingai daryti, kad veltui neeikvotumėte savo laiko ir jėgų.

Svarbi kovos su pagundomis be reikalo užkąsti dalis — pagundų nebuvimas. Pagundų vengti daug paprasčiau, nei su jomis kovoti. Patraukite nuo darbo stalo krekerių pakelį, namie sausainius paslėpkite kuo toliausiai ir apsipirkdami nesiartinkite prie lentynų su traškučiais, šokoladais ir kitais užkandžiais.

ar šnipinėjimas padeda numesti svorio

Ir galiausiai, ar šnipinėjimas padeda numesti svorio vienas salos skilties ir bazalinių ganglijų apgaulės triukas — skrandį užpildykite vandeniu arba užimkite burną. Jeigu pripratote dirbdami ar namie ką nors nuolat kramtyti, vietoje traškučių imkite kramtomąją gumą ar ką nors nekenksmingo — morką ar saują riešutų. Užkandžių potraukio numaldymo triuką sąrašą galima tęsti. Remiantis kitomis publikacijomis, norą veikia pasirinkimų įvairovė kuo įvairesni produktai, tuo daugiau žmogus pasirengęs suvalgyti, ir atvirkščiai ir maisto prieinamumas : kuo sudėtingiau jo gauti, tuo paprasčiau atsisakyti.

Dar tyrėjai nustatėkad valgant nereikėtų užsiimti dar kuo kuo nors kitu — žiūrėti televizorių, klausytis muzikos.

NAUJAUSI KOMENTARAI

Blaškomi išorinių faktorių, nekreipiame dėmesio į suvalgomą kiekį ir blogai prisimename procesą — taip greičiau atsiranda alkio jausmas ir noras užkąsti. To išvengti paprasta: pietaudami susitelkite į lėkštės turinį, patiekalo spalvas, kvapus ir tekstūra — kuo nuodugnesni prisiminimai apie pastarąjį valgymą, tuo lengviau atidėti kitą. Nuostabu, tačiau netgi fantazijos apie pageidaujamą maistą, — detalus proceso įsivaizdavimas — padeda nuraminti alkį, o ne kursto jį. Visi šie kovos su užkandžiavimu patarimai turi kai ką bendro: jie nurodo, kad maitintis reikia ar šnipinėjimas padeda numesti svorio, tai yra, kreipiant dėmesį į tai, ką, kiek ir kodėl valgome.

Spausdinti Norite sulieknėti? Įpratinkite kūno ląsteles nebekaupti riebalų Shutterstock nuotr. Kai mūsų organizmo ląstelės įpranta maistą gauti kasdien tuo pačiu metu, jos žino, kas jų laukia, ir todėl nebekaupia riebalų, tvirtina sveikos gyvensenos ekspertė Nijolė Degutienė. Ką reikėtų pradėti daryti, norint mesti svorį? Jei nenorite jų skaičiuoti, galima daryti labai paprastai — tiesiog vieną kartą pasakykite sau: rytoj valgysiu 3 kartus mažiau, o poryt — vėl tiek pat, kiek anksčiau.