Ar galite numesti svorio dėl mažo svorio


Ar galite numesti svorio dėl mažo svorio

Su šiomis specialistėmis kalbame, kaip rasti tinkamiausią maitinimosi būdą pertekliniame informacijos sraute, kuriame neišvengiamai susiduriame ir su neracionaliais patarimais ar įsisenėjusiais mitais. Kultūroje, kurioje įvaizdis yra viskas, mes galime padaryti bet ką dėl geresnio atvaizdo veidrodyje.

Visgi neįvertiname, jog nė viena mažesnio nei kilokalorijų dieta nepraeina be pasekmių. Pasekmes sveikatai dažniausiai pajaučiamos ne iš karto, o tik po mėnesio ar pusmečio.

kreivos svorio metimo istorijos deginimas riebalų kūno įvyniojimas

Jos gali pasireikšti ir kitoje kartoje, kai dietos laikosi besilaukianti moteris. Deja, šis poveikis išoriškai kurį laiką nepastebimas, todėl dietų besilaikantieji apie tai nesusimąsto.

Ar galite numesti svorio dėl mažo svorio

Tokie ženklai, kaip slenkantys plaukai, sausėjanti ar vystanti oda, jautri burnos gleivinė, dantų jautrumas išduoda, jog organizmui trūksta maistinių medžiagų. Gydytojai tai apibūdina paprastai: jei mažo kaloringumo — mažiau nei kilokalorijų — dieta užsitęsia ilgiau nei septynetą dienų, organizmui gresia mitybos nepakankamumas.

Sekite mus:

Riebalus organizmas saugo toms situacijoms, kai šaltyje reikia išlaikyti kūno temperatūrą ar turėti rezervą bado atveju. Dietologė teigia, jog dėl šių priežasčių, nuolat su tam tikrais tarpsniais besilaikant griežtų dietų, organizme neproporcingai padidėja riebalinė kūno masė, tad pasiekiama priešingo nei tikimasi efekto.

Dėl didėjančios riebalinės kūno masės lėtėja metaboliniai procesai ir medžiagų įsisavinimas, savo ruožtu kūnas su maistu gaunamą energiją pradeda kaupti vietoj to, kad išeikvotų.

Ar galite numesti svorio dėl mažo svorio

Siekis radikaliai sumažinti riebalinę kūno masę taip pat yra žalingas. Tam Ar galite numesti svorio dėl mažo svorio medžiagų įsisavinimas, cheminės organizmo reakcijos, ląstelių atsinaujinimo procesai vyksta riebaliniame audinyje. Tai aktualu tiek vyrams, tiek moterims, visgi moterims tai svarbiau dėl reprodukcinių organizmo galimybių išsaugojimo.

Galiausiai turime žinoti, kad su maistu gaunami riebalai yra didžiausias kūno energijos šaltinis, riebalai įeina į visų kūno ląstelių sudėtį, o poodinis riebalinis sluoksnis atlieka apsauginę vidaus organų funkciją — apsaugo juos nuo karščio, šalčio ir netgi traumų.

Kūno masę sumažinti daugiau nei 4 kilogramais per mėnesį nerekomenduojama bet kokį kūno masės indeksą turintiems žmonėms.

Ar galite numesti svorio dėl mažo svorio

Dietologė E. Gavelienė teigia, kad 4 kilogramais per mėnesį sumažinti svorį saugu tik sergantiems nutukimu, tai yra, turintiesiems didesnį nei 30 kūno masės indeksą. Jei kūno masė svyruoja antsvorio ribose kūno masės indeksas nuo 25 iki 30tuomet organizmas nepatirs žalos kūno masę mažinant 2 kilogramais per mėnesį.

Nuorodos kopijavimas

Svarbiausia — visi šie procesai turi būti daromi ne žmogui pasiskaičius internete esančių patarimų, o Ar galite numesti svorio dėl mažo svorio gydytojui dietologui. Vaistininkė Jūratė Vaičiūnienė, profesionaliai užsiimanti kūno rengyba, iš savo patirties teigia, jog tik reguliari subalansuota mityba užtikrina ilgalaikius kūno masės reguliavimo ir geros savijautos rezultatus.

Savaime suprantama, tai jau nebe dieta, o visavertis mitybos režimas. Nei fiziologiškai, nei psichologiškai žmonės nesugeba atlaikyti griežtų dietų maratonus — jie tik nusialina, išvargsta ir praranda viltį.

ar 9 raundai padeda numesti svorio svorio netekimas kolumbija

Reguliariai, saikingai ir mėgaujantis Kalbėdamos apie sveiką subalansuotos kūno masės išlaikymo būdą, abi specialistės vieningai sutaria — reguliarūs valgymai kas tris valandas, o paskutinis valgymas — likus trims valandoms iki miego. Žmonėms rekomenduojami keturi — penki valgymai per dieną, iš kurių trys — pusryčiai, pietūs ir vakarienė, o likusieji — užkandžių forma.

Nepaprastai svarbi ir valgymo kultūra, kurios senosios tradicijos Lietuvoje išnyko, o naujosios dar nesusiformavo.

Tačiau akivaizdu, kad taip nebūna ir niekada nebus. Amerikiečių gydytojai atliko tyrimą, kuriame dalyvavo daugiau nei moterų. Jų lieknėjimo istorijos buvo išties margos: jos išbandė populiariausias dietas — baltymų, angliavandenių, monodietas, mažo kaloringumo ir pan.

Valgymui turi būti skirtas laikas ir dėmesys — tam tikru reguliariu metu, prie padengto stalo, su šeima ar draugais vietoj televizoriaus. Tik tuomet žmogus geba pajusti sotumo ir pasitenkinimo maistu jausmą.