45 ir reikia numesti svorio


Kai kurioms tam ryžtis reikia didelio įkvėpimo.

Mesti svorį – tai ne tik skaičiuoti kalorijas | atvara.lt

Pasisemk jo iš moterų, kurių kiekviena numetė po keliasdešimt kilogramų. Perskaičiusi šiuos 29 patarimus iš asmeninės patirties, pajusi didžiulę motyvaciją! Shanna Fichera, 28 metų, Kalifornija. Svėrė: kg. Atsikratė: 50 kg 1. 45 ir reikia numesti svorio mažais žingsneliais.

Iš pradžių pradėjau labai palengva 45 ir reikia numesti svorio. Praėjus pirmiems dviem mėnesiams kasdien bėgiojau po 15 minučių.

Geriausia dieta: kaip lieknėti po 40-ies

Tada krūvį padidinau iki 30 minučių vaikščiojimo 45 ir reikia numesti svorio bėgiojimo per dieną. Kas kelis mėnesius krūvį iš lėto vis didinau. Procesas vyko labai pamažu. Nepasiduok, kai svoris nustoja kritęs.

45 ir reikia numesti svorio

Negali nuleisti rankų. Būk realistė: įvardink žalingus įpročius ir jų atsižadėk. Tokia mityba tikrai negalėjo skatinti kristi svorį.

Lukas, 24 m., JAV

Todėl tris sočius valgius per dieną pakeičiau šešiomis mažomis maisto porcijomis — dažniausiai valgiau šviežių daržovių salotų su liesa mėsa bei riešutais.

Ir jokios baltos duonos! Atsikratė: 68 kg.

45 ir reikia numesti svorio 3 savaitė t25 svorio netekimas

Išsirink patinkantį sveiką patiekalą ir nuolat jį valgyk. Apsistojau ties sumuštiniu su kalakutiena, šviesia visadalių grūdų duona ir garstyčiomis. Valgiau tokių sumuštinių kone per kiekvienus pietus ir vakarienę — taip buvau susitelkusi pasiekti tikslą, kad tas patiekalas nė kiek neįkyrėjo.

45 ir reikia numesti svorio žalingas svorio metimas

Atsikratė: 47 kg 5. Pradėk nuo vieno nedidelio pokyčio.

Sekite mus:

Po vienos sėkmingos savaitės mečiau sau kitą iššūkį — mažiau vartoti angliavandenių. Valgiau tik rupių miltų duoną ir tik ruduosius ryžius. Pasiruošk sveikesnę mėgstamo patiekalo versiją.

  • Namų lieknėjimo patarimai
  • Svorio metimas esant 30
  • Tu privalai suvartoti mažiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai mesti svorį.
  • Idealus svorio Coquitlam

Sočiau valgyti ruoškis iš anksto. Svėrė: kg Atsikratė: 59 kg 8. Mano naujieji užkandžiai — baltyminiai batonėliai arba baltymų kokteiliai, pistacijos, salierų stiebai su mažesnio riebumo riešutų sviestu ir lieso sūrio lazdelės.

Valgyk vertingesnių salotų. Tarkim, anksčiau valgydavau mėsainių, skrudintų bulvyčių, kukurūzų traškučių takųo dabar paprašau salotų be skrudinto batono ir su neriebiu užpilu. Ruošk maistą namie.

  • Dietologė Ieva Kuodienė: mitybos po ies ypatumai | atvara.lt
  • Kaip numesti svorio? kg per 15 min dėka šio triuko - atvara.lt
  • Klientų pasiekimai - Motyvuoti atletai
  • Jos numetė bent po 45 kilogramus ir tau pataria, kaip mesti svorį | atvara.lt

Valgau šparaginių pupelių, morkų, salierų, liesos varškės, pistacijų, alyvuogių, neriebaus jogurto, vynuogių ir mandarinų. Dažniausiai alkana tikrai nesijaučiu.

Marija, 28 metai

Padvigubink daržovių porciją, jei pavalgiusi nesijauti soti. Jei darbe gali tekti naktinėti, pasiimk užkandžių. Dabar į darbą nešuosi savo ruošto maisto, kad grįžusi namo nesijausčiau alkana kaip vilkas ir nešveisčiau visko paeiliui. Kartais jais tikrai piktnaudžiaudavau.

45 ir reikia numesti svorio

Dabar renkuosi vandenį, o vaisvandenių atsisakiau. Atsikratė: 67 kg Nelaikyk namuose gundančio maisto. Dabar jų užsimaniusi esu priversta eiti į parduotuvę.

Nuorodos kopijavimas

Jei nusprendžiu pasilepinti, stengiuosi apsiriboti tik viena porcija. Per pietų pertrauką pajudėk. Nuolat po ranka turėk užkandžių. Tokiu būdu nuveju alkį, kad vėliau neprisivalgyčiau be saiko. Valgyk dažniau.

  1. Shutterstock Kokia turėtų būti moters mityba, norint išsaugoti dailias kūno linijas po ies?
  2. Sportas: nuo 6 savaitės, po 3 kartus.
  3. Tačiau žvelgdama į veidrodį moteris liūdnai pastebi, kad kiekvienais metais atsiranda vis daugiau nereikalingų kilogramų, besikaupiančių klubų ir talijos srityse.
  4. Geriausia dieta: kaip lieknėti po ies - DELFI Gyvenimas
  5. Numesti svorio Japonijoje

Restorane ar kavinėje maistu dalinkis su draugais. Jei valgau viena ir neturiu su kuo pasidalinti patiekalu, pusę jo porcijos iškart sudedu į dėžutę, skirtą maistui išsinešti, ir prisiekiu jo neliesti mažiausiai dvi dienas.

Atsikratė: 43 kg Kilok svarmenis, kad numestum svorio. Praėjus maždaug keturiems intensyvių treniruočių mėnesiams, sugebėdavau daryti pritūpimų su kg štanga, o tai yra 11 kg daugiau, nei pati treniruočių pradžioje svėriau.

Jums gali patikti

Mankštinkis net ir poilsio dienomis. Prisiimk atsakomybę už savo žalingus įpročius. Mažiausiai kartą per savaitę pakeliui į mokyklą sustodavau prie riestainių kioskelio, užsisakydavau riestainį su sūriu, tada kumpio, kiaušinio ir sūrio sumuštinį, dar vieną riestainį su dešra, kiaušiniu ir sūriu — specialiai pirkdavau tris gėrimus, kad pardavėjai manytų, jog perku pusryčių rinkinius trims žmonėms. Tada sėsdavau į automobilį ir ten viską sušveisdavau.

Vadinau tai priklausomybe, tačiau tai buvo tik pasiteisinimas.