10 paplitusių mitų apie svorio metimą


Dažnai nebežinome, kuo tikėti, tad galime jaustis beviltiškai ir išvis nuspręsti nedaryti nieko.

Turbūt dažnai laikydamiesi dietos manote, kad darote klaidą nesilaikydami bent vieno iš šių 4 punktų. Visgi yra priešingai, jų nesilaikymas gali padėti pagerinti jūsų medžiagų apykaitą, taip pagreitinant bei palengvinant svorio metimą, rašė prevention.

Ar ir jūs nusprendėte numesti šiek tiek svorio ir galvojate, kaip geriausiai tai padaryti? 10 paplitusių mitų apie svorio metimą keli svorio metimo mitai, kuriuos atėjo metas sugriauti: 1.

Skubantiems

Reikia valgyti dažnai ir mažomis porcijomis Mitas. Remiantis vieno naujo tyrimo rezultatais, kartus per dieną valgydavę žmonės svėrė daugiau nei kartus per dieną valgę žmonės.

žiūrėti svorio netekimas

Pasirodo, kad dažniau valgantys žmonės daugiau ir persivalgo. Reikia riboti angliavandenius Galbūt ribodami angliavandenius ir atsikratysite nepageidaujamų kilogramų, tačiau taip pat pakenksite ir sveikatai.

Todėl, kad ribojant angliavandenius galite pajausti energijos trūkumą. Taigi, riboti angliavandenius — ne visada geriausia išeitis. Kuo ilgiau sportuosiu, tuo greičiau pasieksiu norimą rezultatą Pradėję mankštintis, atminkite: svarbiausia ne kiekybė, o kokybė.

Kartais užtenka tinkamai ir efektyviai pasimankštinti 15 min. Norėdami pasiekti geriausių rezultatų per trumpesnį laiką, pasitarkite su profesionalais. Reikia vengti riebalų Visiškai atsisakyti riebalų tikrai nerekomenduojama. Jei šiuo metu metate svorį, skaičiuokite suvartojamų kalorijų 10 paplitusių mitų apie svorio metimą ir subalansuokite suvalgomų baltymų, riebalų ir angliavandenių kiekį.

4 mitai apie dietas - tai ar geriau daug mažų ar kelios didelės porcijos per dieną?

Sendami priaugame svorio Gyvendami sveikai, papildomo svorio tikrai nepriaugsime. Jei visą savo gyvenimą buvote aktyvūs, sportavote, tokie būsite ir sulaukę vyresnio amžiaus.

10 paplitusių mitų apie svorio metimą

Svarbiausia — judėti. Prieš mankštą reika atlikti tempimo pratimus Nuolat girdime, kad prieš mankštą reikia atlikti tempimo pratimus, bet, panašu, kad juos reikia atlikti po mankštos.

10 paplitusių mitų apie svorio metimą miško whitaker nuostolių svoris

Štai neseniai buvo atliktas vienas tyrimas, kurio rezultatuose skelbiama, kad prieš mankštą neprasitempę žmonės galėjo sportuoti ilgiau. Taigi, tempimo pratimus atlikite po mankštos, kai jūsų raumenys jau nori poilsio.

kūno kalba lieknėjimo kava geriausia hashtag, skirta numesti svorio

Reikia nevalgyti po 18 val. Daugelis galvoja, kad papildomi kilogramai ant kūno nusėda tuomet, kai valgo vėliau nei 18 val. Vis dėlto, tiesa ta, kad svarbiausia yra ne tai, kada valgote, o kiek valgote.

svorio metimas - išsamiai atvara.lt

Sudeginkite daugiau kalorijų nei suvalgote ir pamatysite norimą rezultatą. Net ir retkarčiais negalima suvalgyti ko nors neleistino Teigiama, kad uždraudę sau valgyti kuriuos nors maisto produktus, jų tik dar labiau norime ir anksčiau ar vėliau jų suvalgome.

10 paplitusių mitų apie svorio metimą

Svarbiausia — nevengti jokio maisto ir mylėti savo kūną. Juk svorio priaugame tikrai ne nuo 10 paplitusių mitų apie svorio metimą sausainiuko ar šokolado gabaliuko, o ir liekni netampame po vienos mankštos. Retkarčiais suvalgyti ką nos neleistino galima, tačiau prieš tai darydami sustokite ir suvalgykite tą šokolado gabaliuką ar kitą skanėstą sąmoningai, pasimėgaudami.

Mankšta efektyvi tik tada, kai po jos jaučiame raumenų skausmą Neretas mūsų esame įsitikinę, kad jei kitą dieną po mankštos iš skausmo nebegalime pajudėti, vadinasi, mankšta buvo efektyvi. Pasirodo, kad tai netiesa — kitą dieną po mankštos jums skauda ne todėl, kad mankšta buvo efektyvi, o todėl, kad prajudinote iki tol nemankštintus raumenis.

Užtenka turėti valios Dažnai manoma, kad norint atsikratyti nepageidaujamų kilogramų reikia turėti valios — tikininama, kad tik turėdami valios žmonės mankštinasi net tada, kai tingi ar atsisako įvairaus nesveiko, bet skanaus maisto.

10 paplitusių mitų apie svorio metimą

Iš tiesų, tai — ne visai tiesa. Svorio priaugti galime dėl hormonų disbalanso, streso ar genetinių priežasčių, tad nesmerkime savęs dėl valios trūkumo — ne viską galime sukontroliuoti, tačiau kai ką galime: patraukime nesveiką maistą iš akiračio, o į matomą vietą padėkime tuos naujus bėgimo batelius, kurie primintų, kad jau metas pradėti bėgioti ir pan. Autorius: Giedrė Izabelė Janušaitė.